Ging weer lekker vandaag! Alleen die eigenaresse..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Ging weer lekker vandaag! Alleen die eigenaresse..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 19:30

Het vervolg op [VvdD]Rijden ging echt poedersuiker....

Weer wezen rijden vandaag, ging gelukkig weer goed, Image had donderdag dus een echte baaldag. Met het verkeerde been de stal uit gestapt ofzo *LOL* Hij was een beetje sloom, maar hij word duidelijk steeds soepeler, loopt ook weer lekker aan de teugel. Stelling gaat goed, op de rechte lijn ook recht blijven en aan de teugel zijn we nog hard aan het oefenen. Echt toppie dus.

Maar omdat ik maar 2, soms 3x per week kan was ik op zoek naar een bijrijder. Meisje gevonden (vrouw van 29), belt binnenkort de eigenaresse om een afspraak te maken. Dat vertelde ik vandaag, eigaresse zo van ja hoe oud is ze. Ik, 29, zij, ow mooi want Leen (haar man) vond dat jij zo weinig kwam, hij wilde het liefst een oudere vrouw want die kon meer. En bedankt... Ik had al voordat ik kwam gezegd dat ik in m'n examenjaar zit en dat ik waarschijnlijk nie zo heel veel tijd heb. Was prima, kon gewoon komen. En nu ineens zeuren dat ik te weinig kom. Ja sorry hoor, had ik gezegd. Heb ik niet tegen d'r gezegd, ik bedenk altijd pas later wat ik had moeten zeggen. Vraag me echt af of ze zichzelf niet giga dwarszit met d'r gezeur... Trek me d'r weinig van aan, heb zoiets van graag of niet en zolang ze me nog niet recht in m'n gezicht zeggen dat ik weg moet, doe ik net of ik gek ben en blijf ik gewoon. Ik had nog zoiets van zal ik zeggen dat ik er dan wel mee stop maar vind het wel lekker, paar keer per week rijden.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 19:43

Chiqa schreef:
jammer he maar je heb nu eenmaal met die mensen te maken, ik hoop snel dat je een goede bijrijdster vindt, en dat ze geschikt is ik zou hetalleen niet pikken dat ze je zo afkraakt! Belachelijk ze moeten maar es leren wat meer respect voor hun personeel te hebben, graag of traag toch?


Idd, ze geeft me ook het gevoel alsof ze me een gunst verleent door me daar te laten lopen. Maar ik doe net alsof ik gek ben, ik ga voor het paard, niet voor hun. En als ik het zat ben, dan ga ik ook echt weg, en dan zal ik ook wat voor d'r voeten gooien. Heb van iemand anders gehoord die daar ook heeft gereden dat zij ook is weggegaan omdat ze het niet met de eigenaresse kon vinden. Ligt dus niet aan mij...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 20:02

In het begin werkte het me op m'n zenuwen, en heb nog steeds zoiets van blijf asjeblieft uit de buurt als ik bezig ben, wil niet op m'n vingers gekeken worden en zeker niet door haar. Maar dat heb ik eigenlijk altijd, en sinds ik hier een keer een berichtje heb geplaatst, heb ik op een of andere manier m'n hart gelucht en doet het me niet zo veel meer. Ja, het moet niet te veel worden, anders ben ik toch echt weg. En ik weet ook dat dat een keer gaat gebeuren, dat ik wegga omdat ik haar zat ben, maar tot die tijd geniet ik van het paard. Nou ja, geniet, het is niet zo van joepie ik mag weer maar het is toch prettig om een paar keer per week lekker met een paardje bezig te zijn. Ik regel iig nog geen lessen voor als het zo toch afgelopen is.

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 10:51

joyce B schreef:
Om dei reden ben ik ook een keertje verhuist... Dat is niet goed vol te houden. Maar als eigenaar kan ik met wel voorstellen dat je in de gaten wil houden hoe het gaat met je bijrijder (heb ik wel met mijn verzorgsters steeds gehad) en dat je het leuk vind om te zien hoe het gaat... een verzorgster die daar niet tegen kan is bij mij aan het verkeerde adres. Maar ik bedoel het ook niet verkeerd... Wel vervelend vor jou dat je het gevoel hebt niet gewaardeerd te worden en dat ze je niet helemaal vertrouwen... Sterkte en plezier gewenst!


Ik snap ook wel dat ze toezicht wil houden op wat ik doe, maar ik loop er nu een maand of 2/3 en je zou denken dat ze inmiddels toch wel ongeveer weet wat ik uitvoer. En ik doe zo ontzettend m'n best om haar vertrouwen te winnen, maar nooit een blijk van waardering. Heb nu wel meer het idee dat ze me vertrouwd, maar er blijven verpakte hints komen waaruit blijkt dat ze vind dat ik iets niet goed doe. Prima, maar vertel dan recht in m'n gezicht wat ik fout doe, niet via een omweg.

Het lucht idd wel op om hier erover te kunnen praten en te merken dat er meer mensen met dit probleem zitten, ik erger me er een stuk minder aan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers