Paardenstront op oprit...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Paardenstront op oprit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 19:45

Zoals gewoonlijk op zaterdag hadden we vandaag priveles in de bak, als we naar de bak gaan moeten we een eindje over de weg stappen...
Vandaag deden we dat weer. We reden door de straat en bonny moest poepen, jaah dat doet iej meestal als we naar de bak toe rijden, ik probeerde hem al zoveel mogelijk in de berm te laten poepen en ben daarna afgestegen en heb de poep zoveel mogelijk in het putje wat daar in de straat zat geschopt Schijnheilig .
Nou doe ik dat altijd zo en heeft niemand daar ooit problemen mee, maar vadaag kwam er een man aan en die begon allemaal kei boos op ons te doen en te zeggen dat hij het de paarden nie kwalijk kon nemen maar da wij maar een emmer en een schepje mee moesten nemen en het op moesten doen enzo.. En dat we anders niet meer welkom waren in 'zijn' straat. Ik was eigenlijk best kwaad, ik snap wel dat die man he niet voor zijn oprit wil hebben, maar ik had het al zo veel mogelijk opgeruimd, en die man kan toch niet verwachten dat ik met een emmer en een schepje ga rijden ofwel??? Verward
Wat vinden jullie hiervan? Hoe doen jullie het als je gaat rijden? Ik wil het heel graag horen, om nog meer boze mannen te voorkomen Haha!
Groetjes Sanne Clown

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:50

hmm...aan de ene kant heeft hij wel gelijk, maarja als jij het al een beetje opgeruimd heb, ene het was nog niet op zijn oprit of wel? Dus hij heeft er niks over te zeggen..Kijk als het nou op zijn oprit was, dat had hij echt gelijk maar nou...neej eigelijk heb jij je best gedaan! Was je les trouwens leuk?

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:53

Dt heb ik ook een keer gahad, reed ik door een straat, paard poept midden op de weg, niet eens op de stoep. Dus k schuif het in de goot. K ga weer verder rijdne, kom k terug door de straat, begint zo man tegen me te schreeuwen dat we t binnen een half uur op moesten komen ruimen en dat hij anders de politie zou bellen. Wij dus naar huis, niet meer terug gegaan, hij barste maar lekker, hij had er toch geen last van Haha!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 20:12

Liesje_Lover schreef:
hmm...aan de ene kant heeft hij wel gelijk, maarja als jij het al een beetje opgeruimd heb, ene het was nog niet op zijn oprit of wel? Dus hij heeft er niks over te zeggen..Kijk als het nou op zijn oprit was, dat had hij echt gelijk maar nou...neej eigelijk heb jij je best gedaan! Was je les trouwens leuk?


Jaah mijn les was heel leuk *LOL* is ie altijd!!
Maar het was niet de oprit van die man dus daarom von ik het ookal zo stom!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:13

Jah....die man wilde gewoon wat te zeuren hebben, niks van aantrekken en verder rijden lijkt mij...

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 20:17

inderdaad..
oohjah en Scylla, ik zag dat jou paard van Havidoff is ik ben egt helemaal gek op Havidoff die is zooooo mooi *LOL* !!!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:22

Bij ons in de straat waar de manege ligt (daar zijn niet echt veel huizen) gaan we 1 keer in de week op pad om alle mest op te ruimen. Behalve als je paard bij iemand voor de deur heeft gemest, dan halen we het gelijk weg.
ik vind dat je het goed gedaan hebt door de mest aan de kant te schuiven er zijn er genoeg die gewoon doorrijden waardoor de andere ruiters een slechte naam krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:55

die man heeft wel een beetje gelijk, maar zo reageren is wel erg overdreven hij ziet toch wel dat jullie het zoveel mogelijk opruimen? Kijk als je in een nette buurt rijdt is het natuurlijk ook anders dan dat je op een landweggetje rijdt en als je er elke keer rijdt, ik denk dat het goed van je is dat je de rommel zo veel mogelijk opruitm, desnoods na de rit want rijden met een emmertje en een schep? Nee geen goed idee, leg dat maar aan die man uit...succes!