AUWWWW gevallen.............

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

AUWWWW gevallen.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 13:42

Vanmorgen ging ik effe rijden op ons Belgisch trekpaard. De meeste weten het denk ik al, dat wij een fokkerij hebben van mini-shetlanders en Belgische trekpaarden.
Maar vanmorgen ging ik rond 10 uur effe een buitenrit maken met onze hengst. Normaal is hij echt nergens bang voor, maar er kwam een ambulance naast met sirene. Ze zagen dat Sydney (zo heet onze krachtpatser) begon te bokken, dus ze zette de sirene effe uit. De ambulance was mij voorbij en zette de sirene weer HARD aan. Sydney schrok zich nu nog veel erger, en ik raakte mijn evenwicht kwijt. Ik viel er dus van af. Sydney sprong met z'n GROTE HOEF MET IJZERS op m'n been en m'n arm. Nu heb ik dus m'n been op 2 plaatsen gebroken en m'n arm zwaar gekneusd. Gelukkig hadden mensen mij snel gezien, die dus snel aan kwamen. Gelukkig durfde een man Sydney te pakken, en zette hem achter in de wei achter zijn huis Lachen . Toen heeft iemand 112 gebeld, en die kwamen gelijk aan. Misschien moet ik ook nog geopereerd worden. Scheve mond Maar daar kijken ze maandag naar. Gelukkig mocht ik wel naar huis. Want onze buurman werkt ook bij de ambulance. Dus hij komt nu een paar keer per dag. Gelukkig is er niks aan de hand met Sydney. Pling

Groetjes,
Anneke
Laatst bijgewerkt door Tanneke op 05-09-03 14:31, in het totaal 2 keer bewerkt


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 14:00

Met Sydney is helemaal niks aan de hand. Die van de ambulance hebben me vanalles moeten geven, want ik was helemaal in paniek Ziek . Ik wou naar Sydney kijken of met hem alles goed was. Maar gelukkig is met hem niks aan de hand. Lachen

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 17:01

allemaal bedankt voor de leuk berichten Knipoog !!!!
Ik heb m'n rechter scheenbeen gebroken, en net onder m'n knie.
Onze buurman (die werkt bij de ambulance) heeft me net weer 3 spuiten gegeven voor de pijn. Ach gut

Groetjes,
Anneke


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 17:32

natuurlijk rijden we ook aangespannen. Het was de bedoeling dat ik ook naar de PHC zou gaan, maar dat kan nu HELAAS niet. De vorige week nog kampioen met een van onze mini's, nog groot feest gehad . En nu hoef ik een paar weken/maanden niet meer te gaan.

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 11:52

Ik heb vannacht NIET kunnen slapen. Het doet nu VEEL meer pijn dan gisteren Scheve mond .

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 07:58

Ze hadden me een spuit gegeven dat ik minder pijn had, en beter kon slapen vannacht. Gelukkig ging het wel beter.
Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 12:16

Vandaag kwamen die 2 mensen van de ambulance, toen ik eraf viel. Ze waren nogal geschrokken toen ze het hoorde dat het zo hard was gegaan. En ze zeide zelf dat ze de sirene wat snel weer aan hadden gezet. Ze hebben me vanalles mee gebracht van en voor de paarden. Vond ik wel aardig van ze.

Groetjes,
Anneke

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:13

Ik hoef waarschijnlijk niet geopereerd te worden. Maar mag zeker 2,5 maand niet rijden.

Groetjes,
Anneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Benzz, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Sintara en 32 bezoekers