AUWWWW gevallen.............

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quid

Berichten: 44
Geregistreerd: 28-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:18

Heel veel sterkte!! Hoop dat je snel geneest zodat je er weer op kunt.
En anders moet het aangespannen (of rijden jullie niet aangespannen).
as. zondag ga ik kijken bij de Power Horse wedstrijden in Bergschenhoek
dat is morgen en zondag. Ik zal aan je denken.
Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte maandag.

voor foto's zie www.stalparnassus.nl
in fotoboek onder de Haflinger Wiske


Quid

Berichten: 44
Geregistreerd: 28-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:09

Jammer dat je niet op de "Berg" was. Het was vandaag niet zo druk met publiek. Maar wij hebben toch wel veel bekenden en zelfs hele oude bekende gezien. Het was erg gezellie lekker bijgeklets. Er is ook een Bels
aan de haal gegaan gelukkig binnen de ring. Maar het lamoen was van de wagen losgeraakt en hoppa daar ging hij of zij. Ik weet niet wie het was want toen dat werd gezegd zaten wij net aan een broodje beenham in de tent. Het was ech een ongeleid projectiel, het ging knetterhard over dat veld heen. Op een gegeven moment moest hij /zij een wending maken naar links en toen kon iemand de leidsels grijpen. En plof het stond stil met het lamoen er nog achter. Gek gezicht hoor zo'n kar midden op het veld met niemand er meer op of bij. Paard had gelukkig geen grote schade. Menner weet ik niet maar volgens mij rende hij ook over het veld.
Morgen gaan we weer lekker want dan is het ook beter weer.
Misschien minder voor de paarden maar wel lekker voor de kijkers.

Heel veel sterkte meid met je been. Ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt en minder pijn hebt.
Ik zal morgen nog een verslagje doen........

Clown (een clinic clowntje)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CynThier, desireeee_x, djinnie, GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers