ze is al weer 13 dagen weg...snik..snik...HELP

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12511
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

ze is al weer 13 dagen weg...snik..snik...HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 10:36

mijn lieve lieve lieve kattebeest twinkle, heeft nogal wel eens de gekheid om op avontuur te gaan....

maar nu vind ik het niet leuk meer...vorige keer was ze 10 dagen weg, maar nu word het wel erg lang...ze is al 13 dagen weg, zonder 1 moment thuis te zijn geweest, ik kan wel janken.... Verdrietig

ik mis haar zo, dan heb ik ook nog wel 4 honden en nog 1 kat, maar wat ik zonder haar moet weet ik niet....ik heb haar vanaf 6 weken en ik heb haar zelf opgevoed...ze betekend veel voor mij en ik mis haar echt!!

jullie zullen wel denken...wat is zij nou weer allemaal aant banketstaaf, maar ik moest het ff kwijt......

hier een aantal foto's van haar...:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

oeps...beetje veel foto's....maar ze is zo lief en ik mis der zo.... Verdrietig

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:46

Onze kat is ruim 2 weken weggeweest. Tot we bericht kregen dat iemand haar gezien had. Het klinkt raar, maar ze had de plattegrond van de wijk omgedraaid. Ze zat dus bij het goede huis, maar dan gespiegeld. Dat is bij ons best ver weg... Misschien kun je in die buurt nog eens kijken. Onze andere kat is een week weggeweest en bleek opgesloten te hebben gezeten in een garage... In ieder geval heel veel sterkte!

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:49

hi Femke, wat erg voor je! ik heb zelf ook zo'n zwerver, die is eens een maand van huis geweest...maar kwam na een maand (mager en moe) de tuin weer inlopen, ik wist niet wat ik zag! ik hoop voor jou dat ze ook even "aan de rol is", en dat ze vanzelf terugkomt. heb je de dierenambulance al gebeld? die hebben vaak goed contact met de asiels in de omgeving van je woonplaats, wie weet hebben zij wat gezien...en anders misschien foto's op lantaarnpalen, in het plaatselijke krantje en weet ik veel wat nog meer?

heel veel sterkte in ieder geval, en suc6 met je zoektocht! Ach gut

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:54

Sterkte meid Ach gut ,

Ik hoop dat ze snel de weg naar huis weer vind.
Maar dan wel ongeschonden

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:22

Mijn kat is ook nu anderhalve week weg *snik*
Ik mis hem ook en hoop nog steeds dat hij terugkomt ...

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:32

Hoi,

Hoop dat je poezenbeest gauw weer terecht is! Die dames van mij zijn ook vaak een paar dagen pleite, echte jagers en heel ondernemend en op avontuur uit.

Zitten dus ook regelmatig hier of daar opgesloten. Ik zou idd even in de buurt rondvragen en/of foto's ophangen of in de brievenbus stoppen.

Heb je ook al naar Amivedi gebeld? www.amivedi.nl

Veel sterkte!

Marijke

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:38

He, wat vervelend. Onze kat is ook weleens een weekje of anderhalf weggeweest. Die kwam na die tijd doodleuk aanlopen, wel een beetje magerder en deed alsof er niks gebeurd was. Ik hoop voor je dat Twinkle ook snel terugkomt. (Enne dat amivedi is wel een goed idee hoor, misschien heeft iemand m inmiddels wel gevonden) Succes!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:36

Een kat van een kennis van mij is 5 jaar lang weggeweest.
Ze hadden overal blaadjes opgehangen en advertenties geplaatst enz. enz.

Na 5 jaar bleek dat een vrouw van een paar huizen verder hem al die tijd in huis had gehad.

IK hoop voor je dat Twinkle snel terug komt Lachen

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:49

aaah, wat sneu! Wij hebben 20 katten, helpt het als ik je zeg dat je er wel 1, 2 of meer bij ons mag uit komen zoeken? Gratis en voor niets....

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:05

Getsie, ik weet precies hoe vervelend dat is. Vorig jaar was onze kat ook weggelopen. Die was toen 12 en ik had haar al vanaf dat ze 5 weken was.
Ik had de hoop al opgegeven haar ooit nog terug te zien.
Maar wie denk je dat er na 6 weken op een avond luid miauwend voor de deur zat? Onze Nermal, broodmager maar verder kerngezond.

Dus geef de hoop nog niet op. Ik duim voor je dat jouw poezenbeest binnenkort ook weer voor de deur staat.

Fem

Berichten: 12511
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 08:08

heel erg bedankt voor jullie lieve en steunende reacties...

ik zal inderdaad een deze dag amivedi een keer opbellen!! ik hoop dat ze gevonden is!!

Feetje: ik hoop niet dat mijn kat 5 jaar weg blijft, dan heb ik liever dat iemand zegt dat ze aangereden is en dat ze dood is, dan dat ik haar 5 jaar moet missen en niet weet wat er met haar gebeurd is....

ik hoop dat ze snel terug komt, ik houd jullie op de hoogte!!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:57

Oooh, jeetje... wat vervelend.. Scheve mond

Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:26

Vreselijk meid... maar is ze wel gesteriliseerd? Anders heb je kans dat ze nu op mannetjes jacht is.
Hoplijk helpt het bellen naar Amivedi je op meer en weet iemand waar ze is.
Ik zal hier in Nuenen voor je uitkijken Lachen (mocht ze zo ver weg gaan, dan neem ik contact met je op (al hoop ik van niet, dat ze gewoon weer snel terug is))

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:22

ahhh ik wis het al.. en nee ze is nog niet gesteriliseerd.. dat wilde ze gaan doen.. echt gek dat ze dat voor de 2e keer al doet.. misschien is ze naar felix zijn stal (waar ze geboren is Verward) wie weet