Liberty show gewonnen "Arabian Diamond Trophy"

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:53

PROFICIAT!!!!

Gloire toonde zich inderdaad schitterend (Ik was degene die eigenlijk voor Gloire zijn muziekje ging zorgen... I'm sorry again)! Jullie mogen terecht trots op hem zijn, want ik kreeg kippevel toen ik hem bezigzag!

Sigrid heeft in ieder geval voor een heleboel foto's gezorgd en aangezien Gloire één van haar lievelingen is (Is vroeger nog eigenaar geweest van zijn volle broer Jaro d' Eversam) zal ze wel heel wat foto's van hem hebben genomen!

Wat vond je van de show op zich? Het was een lastige week geweest, was even heel erg stressy (daardoor k3 vergeten Lachen), maar in de namiddag verliep alles redelijk dacht ik!

Groetjes, Emxx

Emme

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:52

Janna, Ik wil wel graag eens zien wat Gloire voortbrengt van veulens als het mogelijk is! Zelf hebben we thuis ook een Warandes Pascha dochter staan, en ik ben wel benieuwd naar enkele van haar verre familieleden!
Weet je dat Carline (mijn nicht) vroeger zelf op het punt heeft gestaan om Gloire te kopen? Gelukkig voor jullie is dat niet doorgegaan Lachen!!!
Ik heb gehoord dat Gloire volgend jaar bij Tom en Glenn op training gaat? Klopt dat?! Ik ben heel erg benieuwd wat voor tophengst (die hij eigenlijk al is) ze van hem zullen maken! You want to mail me some pics? EmmelySchelpe@pandora.be! Thx in advance!

Emx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie