Pfff...Passion heeft me weer laten schrikken!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Pfff...Passion heeft me weer laten schrikken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 18:52

Ik had m eerst ff gelongeerd en daarna liet ik m lekker ff los rennen in de wei.(waar ik m ook gelongeerd heb)
alleen ik stond er helemaal niet stil dat de wei nog open stond. die is normaal namelijk alstijd dicht met longeren.
Passion gaat dus richting uitgang maar nu ging hij niet zoals de vorige keer de hoge berg op(waar hij me al een hartaanval bezorgd had) maar langs de container zo'n heel smal paadje in.
Daar liggen allemaal stenen en hout enzo.

eenmaal de container v. 9 meter voorbij liep ie nog verder. een paadje waar net een paard tussen past, aan de ene kant schrikdraad(vd wei) en andere kant een hek met bovenaan prikkeldraad.
Ik was blij dat ie zn poot niet gebroken had maar aan het uiteinde van dat smalle paadje is een rivier.
maar allemaal planten erin dus geen hond ziet dat daar water in zit.

GELUKKIG bleef hij voor het water stilstaan en ik heb 'm nog op tijd kunnen pakken. hele opluchting dus, ik wil nier niet bij nadenken wat er anders had kunnen gebeuren ... Verdrietig

MAAR hoe nu terug? hele paadje achterwaarts was niet te doen.
stroomdraad ging er niet helemaal af maar dat hebben we zoveel mogelijk erafgehaald en omlaag geduwd zodat hij eroverheen kon springen.
MAAR daarvoor moest hij weer een paar passen achterwaarts. dat doet ie normaal makkelijk maar nu het moest weer niet >;)
met geweld heb ik m paar passen achterwaarts laten gaan en met een sprong over dat draad heen.
(terug in de wei dus Tong uitsteken)

1ste keer stikte hij bijna in de trailer, 2de keer zo'n hoge berg waarbij hij makkelijk achterover had kunnen vallen, en nu had hij zo kunnen verdrinken.
ik hoop dat we de volgende keer weer zo'n geluk hebben dat hij er goed vanaf komt Vriendjes zijn?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:56

anders wel leuk ontspannend hé, een paardje..........?! Haha! Nagelbijten / Gniffelen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 18:59

Dat is idd schrikken Scheve mond
Gelukkig is het goed afgelopen!!
Volgende keer goed kijken of het hek dicht is...

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:02

Dat paardje van je bezorgd jou wel veel schrik he Knipoog Gelukkig maar dat het zo goed afliep..ons paard ontsnapt ook wel eens,dan heb ik echt mn hart in mn keel zitten

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:00

Ja dat was echt heel eng! Ik had mn hart bovenin zitten, ik zag m al in t water liggen.. Gekke Passion! Ook een heel gedoe met die draad

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:03

Zo dat is schrikken zeg!! Gelukkig is het wel weer goed gekomen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:14

dat is zeker schrikken.
Ik hoop dat jullie de volgende keer weer zo'n beschermengeltje hebben.
maare misschiejn is het beter om zelf te voorkomen dat je ze nodige hebt .
Beter opletten dus Knipoog