Mijn Sjorsje is gechipt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Mijn Sjorsje is gechipt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 22:16

Vandaag gingen we met Sjors in de trailer naar de dierenarts. Hij liep er makkelijk in, want hij dacht natuurlijk gezellig naar de manege te gaan, maar helaas !!

Bij de dierenarts aangekomen, zijn we eerst even bij de hond gaan kijken die is namelijk heel erg ziek geweest, en ligt daar al 3 daagjes zielig te wezen, Maar de dierenarts had goed nieuws, morgen mag ie naar huis *LOL*

Maar goed we kwamen ook voor Sjors, want die moest gechipt worden. De dierenarts was erg blij dat mijn vader en ik samen waren gekomen, nu kon mijn vader Sjors vasthouden, en ik diende tijdelijk als uitklaptafel voor de spullen van de dierenarts. Begint die dierenarts gewoon haren weg te scheren!!! En ik zit altijd zo te zeuren als Sjors lelijke plekken heeft, en deze krijg ik ongevraagd en moet er nog voor betalen ook!!

Wanneer Sjors, de stoere fjord, die spuit voelt vliegt ie zo naar achteren, en die spuit steekt dus uit hem, Zag er enigzins wreed uit, maar gelukkig was t ook zo weer voorbij.

Daarna was t tijd om de kenmerken op te nemen, en weet je hoe die dierenarts de wildstrepen op zijn benen noemt. Sjors heeft aan allen benen bruine zebrastrepen!!! Hahaha.

Nu alleen nog even t formulier invullen en opsturen, en als iemand dan mijn Sjorsje nog wil pikken, dan hebben ze lekker pech!!!

Oke ik ga nu naar bed, want er wacht morgen weer een klas vol kleuters op me, die willlen wel een heldere juf. Verward zou t lukken, want volgens sommige ben ik nooit helder....

Groetjes Saskia