Morgen wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 22:15

Hallo allemaal

Morgen heb ik weer een wedstrijd. Het wordt de eerste keer in 3 weken dat ik weer ga rijden (ik weet het, niet slim om nu pas te gaan rijden, maar ik wou de wedstrijd niet missen en eerder rijden was niet mogelijk), na de blessure aan mijn schouders enz. Het is een springwedstrijd in de B. Ik moet dus 90 cm. Ik heb er heel veel zin in. Mijn beste vriendin doet ook op Brando mee. Zij heeft hem deze tijd heel erg goed gereden, omdat ik niet kon rijden. Dat is echt super goed gegaan. En ik vond dat ze wel mee mocht doen op Brando. Zij gaat 70 cm. Ik ben benieuwd hoe hij het doet. Bij zijn vorige eigenaren was hij met springen M startgerechtigd en heeft hij nooit geweigerd in een parcours. Ik ben dus wel aardig gerustgesteld, maar je weet het nooit. Ben toch wel iets zenuwachtig. *LOL*
Vandaag hebben we hem lekker ingevlochten, gewassen, lekker met hem getutteld, lekker gepoetst, alles ingevet, dus kunnen we morgen lekker rijden. Ik ga zo'n 3 kwartier losrijden. Best lang, maar ik heb die tijd wel nodig. Voral nu ik zo lang niet gereden heb. Maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in en we zien wel hoe het gaat!!

En ik heb woensdag ook weer een wedstrijd. Bij ons op de manege een officiƫle dressuurwedstrijd. Mijn eerste keer L1!!!! Spannend!! Party!! Party!! Party!! Het is wel een moeilijke proef vind ik en ik verwacht er ook niet teveel van. We zien wel hoe het loopt. Ik ga denk ik op tijd naar bed vanavond. Ben nogal moe van de werkweek afgelopen week. Ik hoop dat ik lekker kan slapen en niet te zenuwachtig ben. Normaal ben ik eigelijk nooit zenuwachtig voor een wedstrijd maar nu wel... Verward Ach ja, ik heb d'r zin in en we gaan ervoor!!!! Party!! Party!! Party!!

Groetjes Joleen