Mijn eerste springles gehad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 15:48

*kin valt open tot op de grond* *LOL*

Wat???? Goed joh!!!!! Damn, je bent al weer verder dan ik, ik doe alleen nog de enkele sprongetjes en madame crosst gelijk een heel parcoursje Tong uitsteken

Nee joh, knapperd! Ben trots op jullie beiden!!! Lovers

Dus je hebt komende zaterdag weer les? Hoe laat? Misschien dat ik wat pics kan komen maken en ook weer wat van je andere babes Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:33

Merilyn schreef:
Mayo: a.s. zaterdag van 11.00 tot 12.00 dus als je wakker bent mag je komen. Onze digi is kapot en in de maak. Dus foto's maken lukt niet.


Ik ga een poging doen om te komen Haha! Ik heb wel een digi, maar geen idee of ik snel genoeg kan schieten om mooie sprongen erop te zetten, maar ik zal m'n best doen *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers