Het spijt me Quatro (mijn erfenis) maar ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Het spijt me Quatro (mijn erfenis) maar ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 18:02

Ik heb een besluit genomen. Ik hou zielsveel van paarden en daarom wil ik het beste voor ze en ik kan gewoon weg mijn aandacht niet verdelen over String en het paard van mijn oom. Ik wil met String steeds beter worden en hij lijkt ook heel gemotiveerd. Ik steek er tijd in en het gaat goed. Ook kostte het me veel energie de laatste tijd dat gezeik met die boer omdat String die merries probeerde te dekken. In een paar gaat veel tijd zitten en geld. En geld is ook een probleem. Ik krijg Quatro (wat overigens alleen zijn roepnaam is, Sugarmiss, hij heeft andere namen, maar die staan op de papieren en weet ik niet) gratis maar onderhoud en stalling kost veel geld! En dat heb ik niet.
En school kost me ook tijd en straks een studie. Het lukt me gewoon niet. Western leren rijden zal best intensief zijn en dat koppige dier onder controle houden ...

Een vriend van mijn vader koopt het paard nu van ons over. Hij rijdt western en vindt het een uitdaging goed te gaan rijden met dit beest. Ik weet dat hij in goede handen zal zijn en ik zal regelmatig gaan kijken. Het doet me verdriet, maar 2 paarden onderhouden lukt me gewoon niet.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.


Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 14:40

Dank jullie wel voor je lieve berichtjes! Het beurt me echt op want ik vond het een vreselijke beslissing om te moeten nemen.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Frieke84, horzlover, ikkedus, Lys_PPA, Selima, senna21, tienus63 en 139 bezoekers