Razinda is ondeugend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 21:46

Razinny is echt een baby zeg, je moet haar altijd in de gaten houden! *LOL*

Ik laat de boxen altijd op een kier als ik bezig ben met voeren. Nu Razinda slobber moet hebben moet ik warm water in de koeienstal halen. Kom ik terug, heeft Razinda haar box open gemaakt en staat ze triomfantelijk in de deuropening met haar voorbenen buiten de box. Clown

Ze is zo stout! Maar ook wel een ongelooflijke schat!! Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 22:11

Ja ze is heel vrolijk en attent en heeft een goede eetlust gelukkig! Razinda is echt een schatje, terwijl Jur zo afstandelijk is. Wat dat betreft zijn het 2 verschillende paarden en zou je niet zeggen dat het moeder en dochter zijn! Razinda is echt altijd lief! Lovers

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 12:10

Dat ben ik met je ens, ze verzint altijd weer iets anders en ik moet altijd erg om haar lachen.

Op zich geeft het niet trouwens als ze ontsnapt, want dat gebeurt eigenlijk wel vaker. Ze lopen namelijk los mee als ik ze binnen zet of buiten doe, ik doe de ruin aan een touwtje en de merries lopen los mee. Soms gaan ze stiekem saampjes achterblijven en ergens anders vast grazen, of lopen ze nog even door inplaats van hun box in te gaan. Clown

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-01 20:39

Haha! Razinda heeft ook een keer verstoppertje gespeeld! Ze liep achter me aan vanuit de wei maar opeens was ze weg, niet in de wei meer, niet in de box, nergens meer te vinden en het was al donker. Ik roepen en roepen, maar geen Razinda. Totdat ze stiekem uit een donker hoekje achter de stal kwam lopen. Ze had echt verstoppertje gespeeld! Clown

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, criollo_yess, desireeee_x, joyceberends, Kmbrly, Natashaa, Poety, tienus63, Vinny12511 en 114 bezoekers