its raining

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:52

het mocht wel heel eventjes wachten met regenen, en niet wanneer ik juist de wei aan het zuivermaken ben Haha! Dan sta je daar mooi, in een korte bloes en nix om onder te schuilen *LOL*
en ik laat mijn paard ook gewoon buiten staan. Als het te erg word, gaat ze vanzelf schuilen. Toch maar goed, want onze paddock begon ook aardig stoffig te worden Lachen

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:47

hier (Limburg, belgië, korbij Genk) heeft het juist bakken geregend. De watersluizen stonden helemaal open, het heeft zowat een klein uurtje flink gegoten.
eerst liggen ze te sterven van de droogte, en nu worden de planten in een klap verzopen *LOL* . Maar het is al terug wat opgehouden, tis nu zo meer wat motregen.

en nu hebben ze voorspeld dat het de volgende dagen ook nog flink dan gieten, en dan heb je zondag wedstrijd in het zuiden van limburg (lees: kleigrond) lekker in de modder dus Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Dartel, Gaabje, ikkedus, Iris94, janneke_S, Kloesje, Lugea, Poekkie, redbutton, Spaansepony, Switch2016, Vagabondo en 95 bezoekers