Nieuw paard opgehaald, morgen keuren..............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Nieuw paard opgehaald, morgen keuren..............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 15:55

Vandaag heb ik mijn nieuwe merrie opgehaald maar ze moet morgen eerst nog gekeurd worden anders moet ik haar weer terugbrengen naar Maarheeze.
Was een lekkere rit gezien de wegwerkzaamheden op de A2 schoot het niet zo op en ik was ook nog vergeten de routebeschrijving met telefoonnummer mee te nemen. Blond Maar gelukkig wist ik de weg nog ben een stukje anders gereden dan de vorige keer maar volgens mij was dit sneller.
De merrie was een beetje onrustig in het begin maar heeft zich de rest van de bijna twee uur durende rit netjes gedragen. Hier op stal was ze eigenlijk gelijk erg rustig en ik heb haar net eventjes gereden. Ze was wel wat heter dan de vorige keer maar al met al was ik best tevreden hoe ze zich gedroeg in de nieuwe omgeving. En ik heb weer genoten van haar zalige galop die was nog beter dan in mijn herinnering.
Als ze morgen wordt goedgekeurd zal ik Belker even lief aankijken om wat foto's te maken.


Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 20:51

Die nieuwe is nog niet moeders mooiste moet ik toegeven. Ze heeft wel een heel aansprekend koppie maar zit verschrikkelijk slecht in de bespiering. Maar ik hoop natuurlijk dat ze er over een tijdje net zo knap uitziet als de rest.
Maar goed ik loop op de zaken vooruit ik moet eerst afwachten wat er morgen gebeurt.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 22:25

Ze heeft een hele stomme naam op haar papier staan daar moeten we dus even iets nieuws voor bedenken.
De afstamming is Lancelot x Akteur. Weet even niet zo snel wat er verder achter zit en heb geen zin om het papier erbij te pakken.
Later meer....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Blacky94, BleikjA, KirstenHorse, Koekie73, Leedebee, mamabird, MirjamRobin, ziechriet en 97 bezoekers