Frisserdefrisfris

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 18:03

Nou Barbiano was vandaag toch een oen. Het was ook nogal koud maar hij was echt fris en schrikachtig. Het begon al met het poetsen overal van schrikken en toen in de bak pppfffff , daar was hij nog nooit geweest volgens mij. Even flink doorgereden en toen was hij braaf maar wat een oenetje. Hebben jullie paarden hier nou ook al last van??

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 00:49

Marlou was gister ook al zo druk. Schrikken om niets en mij er weer af mieteren ( niet hard of zo, maar dan draait ze om en gaat ze op haar voorbenen heen en weer kopsen en dan kan ik vaak niet blijven zitten Lachen . De tweede keer dat ze het weer probeerde was ik voorbereid en bleef ik zitten, ik moet dus nog beter op mijn lieve knolletje letten. Later werd het wel beter, maar het blijft oppassen met haar. Ik draag gelukkig een goede veiligheidscap en heb bijna nooit wat als ik er af ga, ik zit alleen niet zo vast meer als vroeger jammer genoeg. Maar ze is evengoed erg lief en het is al veel verbeterd met toen ze bij me kwam, dus ik heb hoop!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 12:13

Oww ja die tijd komt er ook weer aan...
Had ik met mijn KWPN er ook altijd,hij barstte van de energie,en als t dan ook nog s fris was, nouououou dan was t hard werken met hem!!!! Haha!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:44

Dus het lag toch aan het weer, die van mij was dinsdag ook zo vreselijk fris.....