Ik had een paard gevangen in de Veluwe!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 10:08

ik had de politie gebeld!!! voor hetzelfde geld rent het paard een drukke weg op, ik had gewoon het paard meegenomen naar het park, en als ik geen mobiel had had ik dus op het park om hulp geroepen of een telefoon gezocht.
enne zo'n paard zal echt niet dagen ronddwalen hoor, paarden zijn kuddedieren en zoeken altijd zo gauw mogelijk de manege of een andere stal op.
en als ie echt lang rond had gelopen waren vast zijn teugels wel ergens aan blijven hangen of was er vast wel iets kapot gegaan.
ik hoop voor de eigenaar(esse) dat het paard alsnog door iemand is gevangen die m wel naar de stal of de politie heeft gebr8!

maar ik snap wel dat je in zo'n situatie in paniek raakt en niet weet wat je moet doen.....
Laatst bijgewerkt door CM_ op 23-08-03 10:11, in het totaal 2 keer bewerkt



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:07

Citaat:
Heb je wel bedacht dat de ruiter misschien ergens in het bos kon/kan liggen???????????????????


idd jeetje daar had ik met mijn domme kop nog niet eens aan gedacht, stel je voor dat die ergens bewusteloos of zwaargewond heeft gelegen ......
khoop dat iemand hier op bokt er iets over hoort, ik wil nu wel weten hoe het is afgelopen!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:09

ach laat dat meidje toch, ze heeft een nare ervaring gehad, en ze zoekt hier wat steun,
wie zijn wij dan om haar af te zeiken wat ze allemaal fout heeft gedaan?
okej iedereen zou het anders gedaan hebben, maar iedereen IS ook anders!
dus laat het gewoon hangen.maakt toch niet uit? ze weet nu dat ze het anders had moeten doen , maar in een paniek situatie weten maar weinig mensen wat te doen hoor!
en voor de een is er sneller een panieksituatie als voor de ander,mensen zijn nou eenmaal verschillend!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, beegee, Chan88, criollo_yess, hokke, Poekkie, shaddy82 en 104 bezoekers