[Timon] Vanochtend gecastreerd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[Timon] Vanochtend gecastreerd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 20:31

Hey,
Vanochtend om 10 uur zou de DA komen dus om 5 voor 10 Evelien (Evy) en ik richting Timon. In de verte zagen we nét de DA het pad op komen dus we waren net op tijd! Eerst gingen ze schatten hoe zwaar Timon zal wegen hij heeft voor 50 kilo narcose gekregen. Hij moest zelfs een kattenspuitje, omdat andere spuiten te groot waren Haha!. Dat spuitje vond hij niet zo heel egr leuk en na zo'n 5 minuten kon hij niet meer op zijn benen staan. Daarna kreeg hij zo'n riem met touw eraan om zijn achterbeen, die te groot was Knipoog. Ik zal de details voor de mensen die niet tegen die die verhalen kunnen achter wegen laten Tong uitsteken Maar de DA zei dat zijn balletje mooi waren ingedaalt Pling. Ik moest met mijn knie op zijn nek zitten en Evelien bleef bij zijn hoofd zitten. Toen de DA klaar was had die ene Timon mooi recht op neer gelegd en Evelien mocht hem onder steunen Tong uitsteken. Zo 5 minuten erna toen ze weg gingen ging hij staan. Ik aan timon's hoofd en Evelien aan zijn staart. En ja hoor daar stond hij te wankelen Knipoog. Toen ben ik weg gegaan, wan tik moest mijn boeken ophalen op school Boos!. Evelien is er bij gebleven en dat vertrouwde ik haar wel toe Knipoog. Ik had haar net gebelt en ze was nog een half uur bij Timon gebleven en ze zei: "Toen ik weg ging hinnekte hij naar me." Dus dat zal wel goed zitten. Ik ben net even bij Timon wezen kijken en het zaakje afgespoten en ook toen ik weg ging hinnekte hij ook naar mij Pling Gelukkig is alles helemaal goed gegaan. Ik mag gewoon met hem wandelen, maar 2 maanden niet voor de kar of onder het zadel Ach gut. En over ongeveer 2 maanden komt hij ook bij de andere pony's te staan.
Ik heb geen foto's gemaakt. Vond ik niet echt nodig Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:04

Gelukkig is alles goed gegaan

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:20

Arme Timon.... vindt ie zichzelf al zielig? Haha!

Idd fijn dat alles zo goed is gegaan Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:54

Foto's? Haha!
Nee sorry dat is leedvermaak Knipoog

Van de ene kant jammer, van de andere kant allen maar lekker voor jullie.

Ben maar lief voor hem de komende dagen, hij heeft het vast nodig Ach gut

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 10:20

dagami"]
Arme Timon.... vindt ie zichzelf al zielig? Haha!

Idd fijn dat alles zo goed is gegaan Knipoog
[/quote]

Hij vind zichzelf ontzettend zielig Knipoog
Maar ja dat is hij ook een beetje Schijnheilig

[quote="Pinky_girl schreef:
Foto's? Haha!
Nee sorry dat is leedvermaak Knipoog

Van de ene kant jammer, van de andere kant allen maar lekker voor jullie.

Ben maar lief voor hem de komende dagen, hij heeft het vast nodig Ach gut


Ja, maar weetje wat het is (uit het taxatietopic Knipoog) hij is basishengst en al had ik een merrie zou ik niet voor een vos hengstje kiezen, want er zijn al zoveel vosjes. En nu willen eigenlijk alle mensen/fokkers wel bont, palomino of noem het maar op. Maar ja zoals ik al zei ga ik liever volgend jaar veel karretochtjes maken dan dat ik een paar veulens van hem zie die niet eens van mij zijn... dus ja... Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:50

Aaahh... en nou izzie een ruin Haha! iig gefeliciteerd met Timon 'de ruin'! *Geef 'm maar een dikke knuf van mij Lovers*

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:52

Pinky_girl schreef:
Foto's? Haha!
Nee sorry dat is leedvermaak Knipoog

Van de ene kant jammer, van de andere kant allen maar lekker voor jullie.

Ben maar lief voor hem de komende dagen, hij heeft het vast nodig Ach gut


Ik heb nog wel wat foto's in mn mailbox eventueel Haha! Voor het paard is het beter, ook al is hij lief in de omgang. Hij kan nu bij de andere paarden in het land, kan naast een hengstige merrie staan enz enz. Maar voor de liefhebbers zijn er foto's van een castratie bij mij op stal

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:38

Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Het gaat er ook om dat JIJ er plezier van hebt, of dat nou is als hij hengst of ruin is, dat is jou keuze (was jou keuze Knipoog )!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 11:40

Pinky_girl schreef:
Ja daar heb je helemaal gelijk in.
Het gaat er ook om dat JIJ er plezier van hebt, of dat nou is als hij hengst of ruin is, dat is jou keuze (was jou keuze Knipoog )!


Ja precies, maar ik vind dit gewoon veel leuker. En voor Timon is het ook veel leuker, want nu staat hij maar alleen in de wei en over 2 maanden mag hij lekker bij nog 3 paardjes staan... *LOL*

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:07

Agosss! Arme Timonneke! Ach gut
Geen stoere dekhengst meer, maar nu straks een stoer ruintje! Knipoog
Hoop dat hij geen ontstekingen erin krijgt, dus goed af blijven spoelen!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:32

k had je nog neit gesproken maar gelukkig dat t zo goed is gegaan goed hoor Lachen geef m een dikke knuffel van me..

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:05

ik vind t wel jammer zeg! Timon was echt een stoere hengst
Wel fijn dat alles goed verlopen is!