Problemen met Andrew

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:06

Als het maandagziekte blijkt te zijn kan ik je misschien nog wel wat advies geven, heeft mijn paard nml. ook gehad, 2 keer vlak naar elkaar. Bij die van mij was het een duidelijke zaak en de dierenarts heeft hem een injectie gegeven(weet alleen niet meer wat) en het advies hem in de wei(dus niet op stal stilzetten, dan loopt íe straks helemaal niet meer).
Maar goed, je moet eerst weten wat het is.

Wie vrij wil zijn als een adelaar, moet wel zijn vleugels durven uit te slaan.



Indiana79
Berichten: 937
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:00

[quote="joyce B"]Garijp... Dokter Boerema. Vandaag heeft van Triest uit Meppel naar Andrew en zijn zadels gekeken en hij zag dat er een wervel scheef zat vlak achter de schoft en dat van al mijn zadels de boom te smal is (hij heeft maat 33 blijkt nu).

Ja, maar dat zegt van Triest van alle zadels, ze moeten van hem altijd breder worden gemaakt. Maar goed, kan best zijn hoor dat het zadel niet past. En hij gaat er bij voorkeur vanuit dat rondlopende zadels slecht zijn. Toevallig heb ik een paard met een wat holle rug, nou daar moet je toch echt niet een rechte boom op leggen. En meestal mag je bij hem de wachttijd ook wel verdubbelen, ik spreek uit ervaring. Voor derest is het wel een goede zadelmaker, alleen zijn bij hem dus de zadels wel altijd te smal.

Wie vrij wil zijn als een adelaar, moet wel zijn vleugels durven uit te slaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 29 bezoekers