Problemen met Andrew

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mist

Berichten: 9442
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 13:16

Dees schreef:
als je het mij vraagt...mijn gevoel neigt toch naar maandagsziekte/spierbevangen/tying-up.... ik zou zeker ook een bloedtest laten uitvoeren.

Je beschrijft dat hij altijd wel wat stijf is na de les, en nu heb je hem laten staan (terwijl je dat anders nooit doet). Zijn spierpijn is dus niet weer opgerekt. Best kans dat hij toen die nieuwe erbij kwam, wel heeft gevlogen door het land, en toen de verzuring is opgestapeld. ER kan een spierblessure zijn gekomen....

Ik zou toch een dierenarts laten komen die bloedprikt. Liefst voor donderdag volgende week....
Ondertussen duim ik dat het meevalt! succes Joyce!


idd, je zegt zelf, woensdag heb je gelesd, daarna 2 dagen "stilgestaan" daarna tijdens het rijden ineens kreupel ! Dat is een typisch beeld voor maandagziekte! (zeker omdat het paard "goedgetraind" en in conditie is- als ik jou zo hoor)Ik zou heel snel bloed laten prikken.
Als het trouwens maandagziekte is mag hij niet bewegen en moet hij boxrust hebben anders kun je de spieren beschadigen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Babootje, Blue_flower, BlueStocking, DeGelukkige4, IngeK, Nef1985, pluklief, Sky_As, sterregoud, Talishe, Vagabondo en 31 bezoekers