Waar moet je op letten als....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 09:07

wat heb ik gedaan bij mijn laatste koop...
1 keer gaan kijken, van te voren al gezegd dat het een luchtzuiger was, maar hij doet het bijna nooit, maar dat was geen probleem. Ik heb gereden, met hem gewandeld, en de volgende week kreeg ik hem... niet gekeurd ofzo.. maar die mensen vertrouwde ik helemaal.. en ik heb hem nu ongeveer 5 maandjes denk ik en het is een super paard..!!! heb ik nu geluk gehad..?


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 09:50

Robin is dus ook een luchtzuiger, maar hij doet het zelden, hij heeft zo'n leren keelband, en dat helpt echt heel erg.. maar hij doet het zowiezo al bijna niet.. ik vond het van te voren ook een beetje eng, maar heb hem toch gekocht, en echt geen problemen, ik heb hem alweer 5 maanden ongeveer.. als ik eraan denk dat robin overlijd aan gas-koliek.. brr moet er niet aan denken!! maar gelukkig doet hij het alleen wanneer hij zich verveelt, en vervelen doet hij bijna nooit!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 10:02

Ok maar Robin is al 21 en doet het al bijna zijn hele leven.. maar hij word ook niet steeds dikker.. en naast Robin staat er een die het ook doet.. hebben ze express naast elkaar gezet, omdat luchtzuigen overgenomen word door andere paarden zeg maar.. maar ik heb er goed over na gedacht.. en echt, Robin verveelt zich niet snel, hij heeft een hooibal en als hij zich verveeld als ik er bij ben gaat hij daar mee spelen dus luchtzuigen doet hij niet zo snel..


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 10:22

okay..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, DeGelukkige4, DreamGuide, JPitty, JudithO, laura22, Mila17, Mo_Noah, xVerax, Zinzi_jewel en 93 bezoekers