Superlekker gereden vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Superlekker gereden vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 17:47

Moest ik gewoon ff kwijt, het ging zo lekker vandaag! Zal voor een groot deel wel komen doordat het een stuk minder warm was, Image liep echt super. Gister had ik van die sporen met wieltjes geprobeerd en dat ging niet echt geweldig, vandaag knopsporen en daar liep ie dus wel goed op. Voor het eerst sinds ik hem rij liep ie vrijwel de hele tijd ontspannen en ook vaak aan de teugel. Joepie!!![/url]

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:26

Cool dat het zo goed ging!!!Maarre..domme vraag misschien, maar ik vind die sporen met wieltjes er altijd zo zielig uitzien, of ligt dat aan mij!!!
Ik hoop voor je iig dat het de komende tijd net zo lekker rijden is als vandaag!!! veel rijplezier

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:27

lekker dat t zo goed ging! super Lachen

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:31

Leuk hoor dat het zo goed ging! Veel succes verder, hopen dat hij nu vaker zo gaat lopen, zal wel, want volgens mij word het minder warm. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:49

dan weet je weer waar je het voor doet he, dat paardrijden....voor die mega kick!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 21:01

ilsjuh schreef:
Cool dat het zo goed ging!!!Maarre..domme vraag misschien, maar ik vind die sporen met wieltjes er altijd zo zielig uitzien, of ligt dat aan mij!!!
Ik hoop voor je iig dat het de komende tijd net zo lekker rijden is als vandaag!!! veel rijplezier


[VMR] Sporen met wieltjes, wel of niet paardvriendelijk?

Dat vroeg ik me dus ook af, dit topic hierboven is van mij, maar sporen met wieltjes zijn dus paardvriendelijker omdat dat wieltje draait over de huid van het paard, met een knopspoor prik je hem alleen in z'n huid. Het ziet er zielig uit, maar is dus paardvriendelijker!

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:16

fijn joh dat ie zo lekker liep! Pling

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:39

Owkey...dan weet ik dat ook weer!!! Als ik dan eens iemand met wielsporen zie rijden dan heb ik geen medelijden met het paard!!! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:33

Fijn gevoel is dat hè, als alles gewoon "klopt" tijdens het rijden.
Je hebt dan het gevoel alsof je eeuwig door kan rijden.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 19:00

Is idd heerlijk! En het leuke is, vandaag liep ie alweer zo lekker! Ik ben zo happy!