Weelde aangemeld bij opfok..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Weelde aangemeld bij opfok..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 15:08

Het moment van afscheid komt per dag dichterbij Huilen
[naam verwijderd] is al 4,5 maanden oud, en over een paar weekjes zal ze verhuizen naar de paardenopfok.
Gelukkig heb ik een bedrijf gekozen vlakbij mijn woonplaats, het is de Beekdalhoeve te Ureterp geworden.

Zodra andere mensen hun merrieveulentje naar dit bedrijf gaan brengen wordt ik gebeld of [naam verwijderd] ook kan komen, zodat beide merrieveulentjes niet alleen hoeven te zijn in hun verdriet en moederloosheid Huilen ..
O ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat vreselijk...arme puppy-paardje... Natuurlijk zal [naam verwijderd] eventjes verdriet hebben, maar daarna zal haar wereld gevuld zijn met allerlei paardenvriendinnetjes, dus zij is er zo overheen. Maar ondertussen ben ik een grote sentimentele muts Clown

Dus binnenkort is het zover. Gaat [naam verwijderd] verhuizen. Ik ga vanavond nog maar eens weer wat extra knuffelen Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:51

ZIjn leuke mensen daar in Ureterp! Ik ben er een dagje geweest tijdens mijn stageperiode. Hebben het mooi voor elkaar, veel paarden!!
Weelde zal het vast super naar dr zin gaan krijgen daar en gelukkig is het vlak bij je zodat je vaak kunt gaan kijken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 16:53

Weelde zal haar mama echt zo vergeten zijn! Kan ze lekker spelen en rennen en stoeien met al haar vriendinnetjes!

Ik had met Udinde helemaal geen problemen om haar weg te brengen. Ik vond het juist zo sneu voor Isolda, met haar volle uier, geen kindje die de druk weg haalt....

Maar binnen een week was ook zij alles compleet vergeten leek het en was alle leed geleden *LOL*

Nu ben ik zo benieuwd hoe dat zo gaat als ze weer terug komt. Of ze het nu goed met elkaar kunnen vinden.
Spannend dat jonge grut!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:51

Heel veel sterkte met de voorbereidingen Nagelbijten / Gniffelen
En tuurlijk mag je een traantje laten om die mooie dame..
Maar ze blijft toch van jouw !! Helemaal verkopen lijkt me nog moeilijker Verdrietig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:55

Dees schreef:
arme puppy-paardje...

Haha!
En wij maar denken dat verder niemand die uitdrukking gebruikt Haha!
Arme Boss heet doordeweeks ook puppy-paard *LOL*

Nou, veel sterkte ermee iig!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:36

Ach joh, volgens mij maak jij je drukker dan je veuliebeest zelf. Dat is even anderhalve dag hinniken naar mammie en daarna zal ze zich vermaken als nooit te voren.....helemaal alsje ze zo samen met vriendinnetjes zet! Komt vast en zeker goed hoor Dees!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:48

ooohh dees wat erg voor je, hopen dat je er over heen komt...
denk dat weelde je naar een dag wel is vergeten en anders 2 dagen zeker wel.........

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 21:16

Agos, Dees ook last van verhoogde pennyfactor? Schijnheilig Knipoog
Tja leuk is het niet, om 'je kindje' weg te brengen, naar de peuterschool.
Maar ze zal het er vast heel leuk hebben en je kunt immers vaak gaan kijken! Wel fijn dat ze tegelijk met een ander peutertje gaat, hopen dat ze gauw vriendinnetjes krijgt