Eigenlijk een verslag van Zondag :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Eigenlijk een verslag van Zondag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 21:46

Ik ben al een tijdje opzoek naar mijn vorige pony. Ik kreeg al veel mailtjes van een meisje die cker wist dat mijn pony op manege de delft stond in assendelft. Dus na lang zeuren heb ik mijn moeder de auto in gekregen naar de manege (2 gekken wijfen in een auto die geen kaart kunnen lezen die met een kaart assendelft zoeken Haha! )
Nou komen we aan daar is er een wedstrijd! Dus toen kon ik op mijn gemak rond kijken niemand die het ziet! Ik zoeken en zoeken want ze zou daar Floortje heten. Staan de manege pony's op het land. Ik aan 7 mensen gevraagt of ze me floortje aan wouden wijzen en niemand had tijd ofzo! Ik zelf zoeken! Uiteindelijk niks gevonden! Want ik kon daar natuurlijk niet zomaar over het hek van het land klimmen! Ik baal er nog steeds van! Grr

Het gaat hier om een pony ongeveer rond de 1.30 denk een C pony.
Bij mij hete ze polly.
Ze is een bruine en heeft dus zwarte manen en staart. witte voetjes en een kolletje. Het is een pittige, vlotte pony. Ze heeft een litteken op haar neus ter hoogt van een (gecombineerde/hoge) neusriem. Ik zal hier ook even een foto neer zetten.

zomervacht:
Afbeelding

wintervacht:
Afbeelding

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 10:16

Wat een lieve pony, en wat raar dat ze jou je pony niet ff wilden aanwijzen. Succes met de zoekttocht, je kan ook een foto op marktplaats zetten bij gezocht.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 11:25

Jah ik had het al op marktplaats gezegt maar dat leverde ook niks op!

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:26

Jammer

Kick

Berichten: 198
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:30

pollyfunny schreef:
Jah ik had het al op marktplaats gezegt maar dat leverde ook niks op!


Ik ben ook nog steeds tevergeefs aan het zoeken naar mijn 1e pony, een haflingerruin van nu ongeveer 7 jaar heel mooi met papieren. Maar daar heb ik helaas geen fotos op internet van wel gewoon maar heb geen scanner.
Maar ik ben nu ook gelukkig met mijn 3 tinkertjes Lovers Knipoog Bloos.
Maar het zou leuk zijn als ik wist hoe het met hem ging. Scheve mond Huilen .
Ik zet zondag denk ik fotos Cheese! van mijn tinkerruin van 4 op mijn profiel want zaterdag ga ik naar de keuring met hem OK dan!