't is weer k-weer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 11:38

Vanmorgen al een hoop in huis gedaan. 't was toch k-weer. ben na een tijdje achter de comp gekropen onder het motto "met dit weer ga ik toch niet rijden" maar nu schijnt de zon, en ben ik nog lang niet klaar in huis!

Balen! Weet alleen niet hoelang de zon blijft schijnen. Blijf nog eventjes afbokken, en dan toch eerst maar in huis verder... Vanmiddag zou het sowieso iets beter worden!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 12:44

Volgens mij baalt iedereen van dit oliebolweer. Vandaag moest ik groomen (brrrrrrr, koud!!!!!!) , morgen heb ik zelf clubkampioenschappen, en ik hoop dat ze het afzeggen, want dit is ook niks.

* grom grom*

Ashley
Berichten: 21
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:04

ja het is echt wordt-chagerijnig-weer. Het buitenritjesmaken-weer is voorbij... *snif* Verdrietig dat vinnik altijd het leukste, lekker in het bos galopperen met een paar vriendinnen!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 14:42

Na, geluk voor jou Riëtte, de zon was zó weer weg.....wij gaan maar naar de manege straks, volgens mij is er nu geen enkele buitenbak meer berijdbaar (ik rijd eigenlijk veel liever buiten, maar ja, als het niet anders kan....)

Ik hoop niet dat het nu weer tot maart ofzo zo'n vieze, ranzige, natte, blubberige, zompige k*tzooi blijft......als je bij ons midden in het weiland gaat staan, sta je tot je enkels in het water. Zucht. Gaaaap

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 18:32

ooohhhhh bij ons is het ook zulk GGRROOMMM weer.....kan alleen het bos in met dit weer (heb geeen bak moet altijd in het land rijden en dat is nu veeels te glad, Boos! )

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-01 21:08

Ik kan ook alleen maar naar buiten. Onze buitenbak (gewoon een stuk van het weiland, dus zwart zand) is kleddernat... En een binnenbak is er niet bij ons in de buurt.
Heb vandaag dus toch maar niet gereden. Vind het beroerd van mezelf, maar Dessie heeft het denk ik niet erg gevonden (kon lekker in de wei blijven staan bikken....)