update India's gezondheid....oops

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:42

Dat was wel eventjes schrikken zeg. De DA heeft er vandaag eens goed naar gekeken. Ik moest haar draven, was niet vooruit te branden, sleepte met haar beentjes, en niet helemaal rad. En ze staat veels te steil op haar voorhoefjes Verdrietig We hebben haar vandaag een infuus (1 liter!!) gegeven, met allemaal vitamientjes en mineraaltjes Vingers aflikken , en een spierversterkend middel, wat ze om de 3 dagen moet hebben, dat moet ik dus zelf inspuiten in de halsspier Verward Verder moet de hoefsmid bij het bekappen de hiel telkens iets laten zakken, en ik moet dat ook zelf leren (het bekappen), want anders heeft ze kans op bokkepootjes....Nou, en verder zit er dus de OCD Frusty
Voel me best een beetje down nu, maar ze hebben er genoeg vertrouwen in, dat scheelt alweer.
Zou een vitamine/mineralenblok in de stal nog een klein beetje helpen??


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:46

ocd is een los stukje kraakbeen, ze kunnen er veel last van hebben, maar hoeft niet. En het kan al komen door een trap in de wei Frusty

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:51

dank je, het is dus ietsje erger dan wij allemaal dachten, maar het is gelukkig te verhelpen, maar toch maak ik me zorgen, ze is nog zo jong Verdrietig

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:04

war kun je dat kopen?? Dat wil ik wel gaan voeren!! Mocht het niet helpen, heb ik het tenminste geprobeerd!!Thnx!


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 21:17

heej bedankt, ik heb ze een mailtje gestuurd of ik wat meer info kan krijgen, en waar het te koop is!

heel erg bedankt zeg!! Pling

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 22:39

ow ja, ik was nog vergeten te melden dat zo ook ietsie uitgedroogd was Verward en bloedarmoede heeft....ach ja, ze zijn goed voor slapeloze nachten Scheve mond\ Maar iig heel erg bedankt voor jullie reacties, en ik zal morgen ff melden of er verbeteringen zijn....

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 13:12

nou, vandaag ging het al heel ietsjes beter Haha! Ze was al een beetje opgewekter, en al wat vlotter. Ook viel me op dat ze wat minder sleept in haar gangen.....scheelt weer een hoop, en ik krijg weer een beetje moed }>

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 14:20

hier eventjes een foto van haar hoefjes (voorbenen). Hier kun je al zien dat ze erg steil staat, nu is het nog iets erger...
[img]../upload/13/hoefjes.jpg[/img]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, beegee, Bernadth99, Bielsje, BlauweSteen, Cjuan, fnpetter1990, GoogleAdsense, miamivice, MirjamRobin, Poekkie, Vagabondo en 142 bezoekers