shet veulen op de markt gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

shet veulen op de markt gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 11:56

Ik kon het niet laten.... :p
Was daar voor een show in Bemmel, op de ponyjaarmarkt. We gingen even kijken wat er zoal stond. Toen zag ik een hele leuke shet hengst. Denk een maand of 3,5. Donkervos met lichte manen en staart. Die kon ik echt niet laten staan. Nu ben ik dus een paard rijker Haha!
Vraagje aan iedereen die er wat van weet, hij is nu iets boven mijn knie, hoe groot gaat ie worden? Mijn beide honden zijn nu nog groter, dus het is denk ik een echt minishetje. Ik heb hem Goliath genoemd, vond ik wel passen. Haha!


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:55

Hoe kleiner hoe liever Haha! In dit geval dan he.....
Eh foto's daarvoor moeten jullie nog heel even gedult hebben. Alhoewel, ik zou stellalover wel even kunnen vragen of ze de foto's van haar digi even hieop wil zetten. Een foto van hem samen met mijn duitse dog. Die is dus echt bijna 2 keer zo groot.
Zonet was hij even ontsnapt, kent het schrikdraad nog niet. En hij dacht even bij de grote dames te kunnen kijken. Had ie beter niet kunnen doen dus. De hengsten vinden hem helemaal top, maar de merries houden niet van dat kleine grut. Ik heb hem aan mijn vriend gegeven. Die is heel gek met 1 van de hengsten, maar die ga ik verkopen. Toen dacht ik, die is voor hem, heeft ie ook wat. We wonen toch samen dus hij blijft.
Ga het zo even aan betty vragen of ze ze erop wil zetten. Kan ie dan ook meedoen aan de bokt shetty verkiezing? Wint ie met gemak Haha!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 14:35

Hahaha ja een pas de deux met goliath, die kan zo onder bas mee lopen, speciale pas de deux wel Haha!
De foto's gingen dus nog niet, want we waren hier besmet met dat nieuwe worm virus. De pc lag helemaal overhoop, nu is ie voor de helft beter. Maar er komen foto's op. Goliath is nu in de wei aan het slapen, en dan zit ik samen met betty in de wei. Na 5 minuten wordt ie wakker, staat ie op en komt even op schoot liggen en knuffelen, en dan loopt ie weer terug naar z'n plekje om weer neer te ploffen. Echt zo schattig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Fly_high, Kn8rretje, Laj1, maj0, Noblesse_ en 144 bezoekers