s

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 11:15

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 11:34

Joop deed dat ook. Heel zelfverzekerd, en dan zwabberend door de bak etc. Wat heb ik gelachen met hem... Ik wist ook van niks, dus ik sturen enzo.
Met galop draaide hij opeens 180 graden om, zat ik in t zand. Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 11:43

hihi wat klinkt dat allemaal leuk, ik moet nog 1 1/2 jaar wachten...spannend hoor, nu het eerste galopje nog Pling

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:05

oh, heerlijk! ik ben zo jaloers op je! (maar dat wist je al!)
dat vind ik nu de kick van het aanrijden van jonge paarden!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:37

Er is een foutje in mijn bericht geslopen, heb veel te veel ruimte in beslag genomen. Ik wilde alleen maar even vertellen dat het zo fijn is dat het allemaal zo probleemloos verloopt en je veel rijplezier toewens.

Hoe verwijder ik mijn vorige bericht, dit staat echt aso!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:41

Is gebeurd Greetje, no problem!

Janna, gaaf dat het nu al zo goed gaat! En dat-ie alles zo snel oppikt. Braaf paard!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 12:54

Wat fijn dat het zo goed gaat. Leuk he als een paard zo met je mee wil denken. Veel plezier kan je met dat paard hebben!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 15:48

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 06:47

Ik heb vandaag ook gedraafd!! Ook op een jong paardje! Een 3 jarige hengst van 1.70 m. Hij longeerde al heel braaf en ik had hem al zo vaak op en af gezadeld en erop gezeten dat ie het de normaalste zaak van de wereld begon te vinden. Gisteren aan de longe gedaan en toen kwam m`n zusje eraan dus ik vroeg of zij wou longeren terwijl ik erop zat. Hij zwabberde wel, maar was echt superbraaf! Vandaag helemaal alleen gereden, in stap en draf door de de bak! Oeps, sorry Janna, ik zit door jouw topic heen te leuteren Haha! Maar ik was zo trots op `m, dat ik gewoon ff moest vertellen Cool Ik vind zadelmak maken zo leuk, echt geweldig de eerste keer helemaal los, net als met zwemles de eerste keer zonder bandjes *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 19:51

Hee gaaf dat het zo goed gaat!
Echt geweldig hoe goed hij luistert, hopelijk doet het paardje dat ik ga kopen dit later ook Haha! .
Bij het longeren weer meteen stoppen als je ho zegt: mijn verzorgpaard toen deed dat nooit. Die was nogal rommelig ingereden, het was een lieverd maar men ging er niet consequent mee om.
Jij hebt hem met longeren goed alles aangeleerd, heerlijk als je dit weer merkt wanneer je er op zit, toen met dat draven... echt vertederend.
Als we eens wisten wat paardjes wel niet denken, op verschillende momenten tijdens het inrijden:
voor het eerst een bit in
voor het eerst iemand op je rug
voor het eerst een zadel op
voor het eerst de teugels die je een kant op sturen
Verward Verward Verward
Paarden hebben eigenlijk een best wel spannend leven, en wij willen dat ze rustig blijven staan/lopen en net doen alsof ze totáál niet onder de indruk zijn?
Kan me voorstellen dat paarden ons mensen maar rare wezens vinden *LOL* !

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 23:44

Hee wat leuk zeg. Wel fijn hoor zo'n cool paard Lovers .

Hopelijk blijft hij ook zo. Moet maar snel een komen kijken bij je beestjes *LOL* .