Zonder zadel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 17:38

Afgelopen zomer reed ik Isolda heel veel zonder zadel, omdat ze schuurplekken had gekregen van de singel. (Zweet, zout water en zand, slechte combi)

Toch moest ze getraind, dus zonder zadel!! Ik heb er met Isolda geen problemen mee, niet meer moet ik zeggen. Galoperen doe ik niet, omdat ze niet zo vloeiend aanspringt, maar hele einden in draf red ik met gemak.

Toen ik nog op de rijstal werkte en de paarden gingen tussen de middag in de wei, dan lieten we ze allemaal in 1x los. Ik klom dan snel op 1 van de ponies en liet me in galop in de kudde naar de wei brengen. Deed het hek dicht en hoefde alleen maar terug te lopen! (Achteraf gezien zou ik niet willen weten wat er was gebeurt als ik ernaast gegaan was. Zo middenin een groep van z'on 17 paarden en ponies!)

Heb jij tijd om mee te doen aan een onderzoek van de HAS Hogeschool?
jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 19:51

Jep, dan had ik inderdaad een groot probleem gehad. Het is gelukkig allemaal goed gegaan, ach en je bent jong en je ziet het gevaar niet zo.Of ik zag het wel, maar had er een beetje scheit aan. Wat betreft me zelf hoor, nooit met andere mensen!!

Ik ben er wel 1x naast gelazerd, toen ik de ponies uit de wei haalde. Zelfde verhaal, op een makke ponnie, zonder zadel en hoofdstel de rest van de kudde opjagen, zo de "buitenbak" in. Ik kwam als laaste bij het hek, een collega van mij stond mij de gek aan te steken, ponnie wijkt uit, Jantina hapt zand... *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie