Hij liep echt lekker!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 19:00

Eergister en gister leek het net of ik hem zadelmak aan het maken was ofzo. Het enigste wat hij kon was galoperen en bokken. Vandaag dus helemaal geen zin eigenlijk om te rijden want ik dacht dat het toch wel weer hetzelfde zou gaan. Ik kwam rond 2 uur op stal en haalde hem uit de wei. Hij was net binnen en het begon me toch hard te regenen!! pff.. Frusty Ok ik loop naar het hok (waar we altijd zitten enzo!) en daar zit Pascal (vriendin van mij) dus ff met haar gepraat enzo is het alweer half 3 zegt ze dat de ponyclub om 3 uur is.. SHIITTT.. vergeten Frusty Schijnheilig Maargoed ik mee geholpen bij de kleintjes met poetsen en opzadelen enzo. Toen robin gaan poetsen en hij glom echt SUPER!! Cool Lovers Heb er ongeveer 3 kwartier over gedaan en toen heb ik m opgezadelt en ben naar de bak gereden. Vanaf toen begon hij meteen te ontspannen en echt hij liep heerlijk. Zou willen dat het altijd zo ging zeg!!! Lovers Dromen
Ik moest dit gewoon ff kwijt want écht zo fijn heeft ie gewoon nog nooit gelopen.. de lieverd.. Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:45

fijn dat het zo'n vooruitsprong was op gisteren maar wat ik niet snap wou je eigenlijk naar de ponyclub toe ofzo?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 19:50

Nee kon niet er was ponyclub op onze stal. Dus de bak was van 3 tot 4 bezet (beginners) dus kon ik toen niet rijden. Nee ik kan dan natuurlijk niet mee doen hehe Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:26

ooh haha
nou snap ik het
maar heb je gewacht of naar een ander bak
?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 20:32

Nee we hebben maar 1 bak dus ik heb gewacht! Haha! Ja we hebben ook 2 buitenbakken.. nouja, buitenbakken.. zwembaden!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:38

hihi oke
bij ons is et ook een buitenbak modder bak