ik heb afstand genomen van mijn pony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

ik heb afstand genomen van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 08:45

vorige week moest ik weer terug met de pony naar de kliniek hij is gezond verklaart en die dag ben ik ook met jacky gestopt om,dat ik een neiuwe had en te n kon hij er niet meer bij ik moest afstand nemen omdat ik te groot ben en hij mog weer aan het rijden enn dat kon ik niet doen Huilen maar nu mis ik hem heel erg someteen ga ik er evetjes langs hem een knuffel geven omdat ik hem mis maar ik vind het heel moelijk ik heb allees met dat beest gedaan heb volop wedstrijden gereden en mog naar gelderskampioenschappen maar toen werd die kreupel dta zou me laatste wedstrijd zijn maar toen kreeg die ene belesure
Huilen Huilen

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!


chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:23

Clair schreef:
Ik begrijp wat je doormaakt chibra.
Ik wens je heeeel veeel sterkte en denk maar aan alle goede dingen die je met hem heb meegemaakt dat stemt je dan weer gerust.....
Een mens heeft altijd een rugzakje waar hij alle goede en vervelende dingen in kan stoppen. Stop hem in je rugzakje (ja het past moeilijke en het is een beetje proppen) en kijk vooruit... het zonnetje blijft heus wel schijnen....

Hou je taai.....



dank je wel kuzz saskia ik zal het doennnnn

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!


chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 13:24

DaiSyJaCcO schreef:
denk maar aan de leuke herinderingen en de toffe wedstrijden die je gereden heb heel veel sterkte meid kweet wat je voelt



dank je wle ik zla ana al het goede dnekuh kuzz chibra

hallo ik eb n saskia me pony heet chibra mail me als je wat te vertellen hebt of te vragen groeten saskia ui gelderland duiven!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, frutsel05, joyce83, KleinBoefje, marloesxx, xxIsaa en 46 bezoekers