ponykamp verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

ponykamp verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 20:18

Hoi

Ik ben in de week van 12 juli op ponykamp geweest.

Toen we daar aankwamen moest ik met mijn ouders naar de kantine en vertellen dat je er bent. Daarna werden we naar de slaapkamer gebracht.
Gingen mijn spullen pakken en een bed uitkiezen om op te slapen.
Later werden de groepen ingedeeld en kregen we een leiding voor de groep. Ik zat in groep 3 eerste kregen we theorie en vertelden ze wat de pony's waren waar je op moest rijden. Ik zat op Heiko.
De les ging best wel goed. Heiko liep een stukje heel mooi aan de teugel Haha! Xjarni daar reed kelly op die ging een paar keer bokken en steigeren. Na de les moesten we de beugels op steken sjabrak en singel over het zadel leggen. en elkaar paard vasthouden om het zadel weg te brengen. Ik moest Xjarni vasthouden voor Kelly die begon nogal vervelend te doen enz. Daarna moesten we met de pony's gaan stappen
op de oprijlaan. Om half 9 gingen we eten dat was echt heel laat. We aten brood en moesten met mes en vork eten (dat kan ik helemaal niet)
Daarna naar de slaapzaal. Even later moesten we allemaal naar de buitenbak en moesten we verplicht spelletjes doen. Toen naar binnen en slapen. Kelly sliep al heel vroeg. Demi sliep daarna maar die ging heel raar doen in haar slaap piepen daarna snurken en viel uit bed toen heeft haar zus die boven haar sliep haar wakker gemaakt en kreeg toen een knal in haar gezicht even later nog een keer geprobeerd toen geloofde ze niet dat ze op de grond lag. Even later weer in bed begon ze zichzelf te slaan en toen later mij ook (ik lag met mijn hoofd bij haar hoofd)
Toen ze dat niet meer deed ging ze praten. Hoelaat we sliepen weet ik niet meer. Er is ook nog een groepje op de gang wezen slapen omdat
ze van de leiding niet naar buiten mochten ofzo.
Voltige dat was echt een ramp ik wist zowiezo al dat ik het niet kon kheb echt toch geprobeerd de schaar lukte niet. Toen werden de leidsters heel erg boos en zeiden dat ik mijn best niet deed enz. We hebben ook nog theorie gedaan. en moesten verplicht zwemmen. Laura en Kelly hadden een bloedzuiger in haar been. Daarna ook nog verplichte spelletjes en smiddags kip gegeten . s 'Nacht was het rustiger dan die nacht ervoor.
De dag daarna Hadden we eerst theorie daarna weer voltige ze werden dit keer gelukkig niet boos. Daarna in het bos gereden. Dat was echt heeeeeeel gaaf ik moest op Yck. Het galoperen vond ik eerst wel een beetje eng. Daarma nog mennen gehad en les gehad op Ruben dat ging voor geen eene meter. Alles ging mis. bij galop ging hij de verkeerde kant op tging heel sloom enz. s'Avonds moesten wij na het eten afdrogen.
Onder het afwassen belden Kelly naar huis die had heimwee. Ik ook maar ik mocht natuurlijk nog niet bellen. Kelly zou worden opgehaald en na het afdrogen kon ik eerst niet meer bellen. Even later moest ik ook nog huilen omdat ik heimwee had maar wij mochten toch nog bellen enz. omdat we afgedroogd hadden. Ik vertelde tegen een van de leiding dat ik naar huis wou omdat ik echt hele erge heimwee had ik ging bellen en vragen of ik op gehaald kon worden. Ze stapten gelijk in de auto. Toen wou een ander meisje ook naar huis omdat ze leiding niks vond. Zei is uiteindelijk toch gebleven. Toen heb ik nog met een van de leiding gepraat en die zei dat ik overdag altijd terug komen mocht. Toen later kwamen mijn ouders. Toen hebben ze nog met mijn ouders gepraat en de eigenaaressen geloof ik ook. Ik kreeg een vaantje heb afscheid genomen van de aardige kinderen. En hun adressen op geschreven.
Ik ben overdag niet meer terug gekomen.

Anna

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:48

die leiding leek me echt een rotleiding! Verplicht spelletjes??slaat helemaal nergens op Boos! . En bij die voltige dat je je best neit deed echt stom!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 21:50

jee dit leek me echt een poedersuiker ponykamp zeg!
verschrikkelijk en wat rot voor jouw zeg,dat ze boos worden om alles,je alles verplicht bent om te doen,je niet eens mag bellen enz.
ik moet je groot gelijk geven dat je naar huis bent gegaan!
waar was dit eigenlijk?want ik hoorde van sommige hier op bokt dat sommige kampen echt niets waren.
als je wilt mag je het adres hebben waar ik dit jaar weer naartoe ga (met twee bokkers Haha!) en al 6 jaar ben geweest is echt harstikke gaaf daar!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 23:37

idd waar is dit kamp want het slaat natuurlijk helemaal nergens op...

ik ga volgend jaar ook beginne met pony kampen en ik hoop dat ik het beter ga doen..........

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:36

alja schreef:
idd waar is dit kamp want het slaat natuurlijk helemaal nergens op...

ik ga volgend jaar ook beginne met pony kampen en ik hoop dat ik het beter ga doen..........


je weet nu wat je in ieder geval niet moet doen...
dus dan zal je het wel lukken om het beter te doen!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:43

sorry maar dit klonk dusniet echt leuk ofzo... het klinkt superstreng en geen leuke leiding hmm..

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:30

Nee, klinkt inderdaad niet echt gezellig...
Ook vet zonde van je geld, want meestal kost zo'n ponykamp vet veel!!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:48

dat idd ook nog ilsjuh,ik ga van zondag tot zaterdag en moet 280 euro betalen,ja gelukkig betalen mijn ouders alles Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:51

Waar was je op ponykamp? Klinkt namelijk bekend dit Boos!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 14:55

bij de burght in barneveld als ik het zo lees.
In mn hobbeljaartjes reed ik er ook, en vaak op kamp geweest, een en al lol, idd verplicht spelletjes doen is wat minder, maar als je eenmaal meedoet is het nog wel geinig ook.
Dat zwemmen is niks aan nee.
Voltige is echt heel leuk om te doen, en ik hebe r ook lang over gedaan voor ik de schaar kon (het iig een beetje vertoonbaar was) ik denk wel 3 kampen ofzo.
De pony's zijn echte hobbelpony's erg makkelijk en idd af n toe een bokje, maar dat stelt over het algemeen ook niks voor.
De buitenritten zijn daarentegen erg leuk!De ponykampen zijn echt wel gezell hoor.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:15

Jezus wat een klote kamp zeg!
Volgend jaar ga je gewoon mee naar sintels. Tong uitsteken Niets is daar verplicht en ze zijn hartstikke aardig!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 15:16

Nou lekker ponykamp dan..ik heb ook een keer iets heel vervelends meegemaakt op een ponykamp..zeg maar even niet waar...maar mijn pony werdt tijdens het kamp kreupel en ik zou terug gebelt worden door mijn vader..over wat we zouden gaan doen..dierenarts erbij of niet..
Maar ik moest! mee doen met spelletjes..ik vertikte dat gewoon..en ben dus huilend weg gelopen..
Toen kwam een van de leidingen mij halen..en die kreeg mij niet mee en later kwam de eigenaresse mij halen...en die kreeg me wel mee Haha! maar uiteindelijk hoefde ik niet mee te doen.. ...
Maarja lekker stom dat je alles moest!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:30

Idd ik dacht gelijk aan de Burght! Ben er ook geweest, maar die pony's sporen niet hoor, in hun eentje buiten ervandoor gaan, vet bokken en rodeoen altijd, echt om je eraf te krijgen enzo, slechte en onaardig leiding + mensen enz enz !

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:37

Ik dcht eerst dat je naar het boktponykamp geweest was! whaha, ik dacht ook al *LOL*

De Burght ben ik 5 jaar terug ook geweest! Spelletjes vond ik toen wel leuk, toen was ik net 11 geloof ik. Ponys vond ik ook minder (vond ze best wel saai). Enne, in de folder adverteren met buitenritten en een eigen zwembad. Daar aangekomen stond het zwembad leeg en hebben we welgeteld 1 buitenritje gemaakt... En ook nog eens 3x jachtschotel gegeten die niet te vreten was, én 1 dag patat met ketchup (yak..) Niet voor herhaling vatbaar, ookal is het zo'n tijd geleden!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:49

Dat klinkt neit leuk! En dat vond je zelf zeker ook niet? Anders zou je niet naar huis gegaan zijn.
wel jammer ooor je, en voor je ouders, die hebben nu alles vooro niks betaald.
Ik vond mijn twee kampen bij de Burght trouwens wel heel leuk!