bijrijdpaard okidokies

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 14:21

voor het eerst sinds 10 jaar weer op een quaterhorse gereden.magnifiek,een belevenis weer.
nou zeggen jullie natuurlijk wat is daar nu aan ???
ik Mag van monique Monnik op bokt haar paardje berijden,daar was ik echt beduusd van!!!

sinds ik mijn paard ( LISA ) moest verkopen omdat ze te hoog opgooide in draf,jog,medisch gezien is dat voor mij geen haalbare kaart,lijdt ik aan afkick verschijnselen die gewoon meer en meer worden en niet afnemen,nu monique aanbood dat ik op okidokies het weer mag gaan proberen ben ik door het dolle.
gistern met vlinders in mijn buik naar stal,monique ging poetsen.zadelen.vertellen wat wel en wat niet,je kent dit wel,ik steeds meer shaken,naar buitenbak lopen,vraagt ze of ik er direct op wil, ja dag eerst jij maar ik stond te trillen,later ben ik er toch op gegaan en voor mij was het een sensatie om weer zo`n geweldig bewegend dier onder me te hebben,ze probeerde me wel direct uit, maar dat zal ik in een paar weken wel doorhebben denk ik? denk ik.ik kan niet eens meer denken. Bedankt monique.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:28

leuk zeg. Ik heb mijn bijrijdster ook zo'n gevoel bezorgd toen ze na lang niet gereden te hebben op Lois mocht rijden. En paardrijden is wel net zo verslavend als Bokt Haha!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:40

Ha die Rinus.....wat is het toch fijn om iemand zo'n gevoel te bezorgen Haha!. Het is wel erg dat ik van een vriendin moet horen dat je het verhaal op bokt hebt gezet, simpelweg omdat ik eigenlijk alleen maar langs het westernforum en eenmaal, andermaal.....verkocht ga Bloos . Daar zal ik vanaf vandaag verandering in brengen, want hier staat ook genoeg leestof.
Dat Okidokies je uit probeert is logisch, heeft ze met mij ook gedaan Lachen, maar je vindt gaandeweg de knopjes steeds meer. Eigenlijk is het het perfecte paard, maar ja....ik ben wel bevooroordeeld Haha!.

Groetjes Monique

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:17

ha Rinus

je kent mij wel niet, maar ik vond je stukje heel leuk om te lezen.
Ken nml. Monnik en Okiedokie goed en had het hele verhaal al gehoord. Ik kan me je zenuwen goed voorstellen, wat zul je een paard hebben gemist.
Nog heel veel rijplezier.