Superpepeijn eindelijk op bezoek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Superpepeijn eindelijk op bezoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 23:17

Vandaag was het eindelijk zo ver! Superpepeijn kwam langs om mijn merrie te bewonderen. Ruim een jaar geleden was ik al eens bij Pepeijn wezen kijken en toen ik in februari Silvi kreeg, was dat voor hem eindelijk een goede reden om eens bij mij op de manege te komen. Maar aangezien SP het nogal druk heeft en ook niet zo makkelijk (zonder auto) richting Maarssen kan komen, duurde het ff voordat hij weer in Maarssen kwam.

Om 18.00 uur hadden we afgesproken op Maarssen NS, waar ik hem op zou pikken vanaf mijn werk. Om 1645 u ging mijn mobiel. Het was SP, die vertelde dat hij vergeten was uit te stappen in Utrecht, en nu in Abcoude stond... OK dan! . Waar ie met z´n gedachte zat weet ik niet, maar goed, hij weer terug in de stoptrein richting Maarssen.

Als eerste zijn we even gaan snacken bij de Mac, om vervolgens thuis om te gaan kleden en richting de dierenzaak te gaan voor een zak muesli. Als een echte man probeerde SP mij te helpen met het tillen van de zak, alleen was hij even vergeten dat hij een zielig schoudertje had, waardoor ik alsnog zelf die zak moest tillen... Knipoog

Aangekomen op de manege, hebben we de taken verdeelt. Ik ging mesten (want SP voelde zich niet geroepen om met handschoenen aan drollen te wippen uit de aubiose Tong uitsteken ) en Manuel is toen Silvi gaan poetsen. Bij het opzadelen even gecheckt of hij zijn werk goed gedaan had, maar ze zag er picobello uit (afgezien van de hoeven die nog niet gekrapt waren, dus dat kon ik zelf nog gaan doen...).

Omdat ik morgen voor het eerst een officiele wedstrijd ga rijden, heb ik Silvi gelijk meegenomen het terein op, om op het gras tussen de bordjes te oefenen. Een paar ringen verder waren nog de laatste deelnemers van het ponyconcours bezig, dus zo her en der zagen we ontspoorde pony´s tijdens de proef al springend over de hekjes alle ringen doorstuiven. Silvi is nu dus gelijk pony-proof!

In het begin liet manuel mij een beetje aanmodderen, maar naar verloop van tijd vroeg ik of hij mij nog tips kon geven en heb ik dus wat aanwijzingen van hem mogen ontvangen. Ik geef het niet graag toe, maar het hielp nog ook Knipoog . Kortom, een prima voorbereiding voor morgen.

Na uitgebreid getraind te hebben op het gras, heeft manuel nog even wat rondjes op haar gestapt, en kon het toen niet laten om haar nog even "aan te voelen". Dit geeft mij natuurlijk een alibi om morgen te kunnen zeggen dat SP mijn paard volledig heeft verpest en dat ik daardoor maar 140 punten heb gereden... Tong uitsteken

Maan, het was weer erg gezellig, we moeten het snel maar eens over doen!!
(ik zie hem zondag al weer, want ik kom er net achter dat die sukkel zijn sleutelbos heeft laten liggen bij mij thuis... Frusty )!!



Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 00:17

Silvi was zeker beter te rijden, na Manuel zijn meesterlijke aanwijzingen.... Haha! Nee, ze liep lekker. ik hoop dat ze dat morgen met alle stress ook doet... en anders: lekker pech, dat levert ook komische foto´s op, toch??

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 20:06

Jura schreef:
Ik heb vanmorgen geschreven bij de B (weet niet welke klasse je bent gestart?) en heb nog gekeken of ik je ergens toevallig zag, maar ik heb je niet gezien. In welke ring moest je?


ik heb maar 1 proef gereden, want mijn zus wilde ook graag 1 proef op eigen terein rijden en om nou de eerste keer met dit tropische weer 4 proeven te rijden vonden we een beetje te veel van het goede! Ik reed mijn proef in ring 2, mijn zus in ring 1. Ik heb jou ook niet gezien trouwens!

Silvi was erg braaf, voor zo´n eerste keer. Ze liep lekker in aanleuning (alleen volgens de jury moet ik meer halslengte geven) en was goed aan de hulpen. Er zijn foto´s gemaakt door Mike en Mayo, dus die verwacht ik ter inzage één deze dagen... Dan kan ik zien of er nog wat tussen zit wat ik plaatsbaar vind... Schijnheilig

Verder bedankt voor de leuke reacties OK dan! !

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 23:15



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amberr1994, Astrid_Brann, elisespunky, hagelslag, Heide83, lanouska, Melvern, Miriam91, Nele80, Rex_Rolfo, Swift en 132 bezoekers