Lovely bedankt.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:51

mwhihihi, beetje overredingskracht doet wonderen?? het ging toch hartstikke goed?
Van de week gewoon nog eens een stukje rijden, Tinka is hartstikke braaf.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 10:05

Tja, er zullen altijd mensen zijn die het beter denken te weten of beter denken te kunnen.
Maar wie zat er nou eergisteren op haar paard??? Jijzelf toch?
Het is altijd, voor iedereen even een lastig moment om voor het eerst ergens op je paard te stappen.
Je weet het niet he, ze kunnen zomaar opeens veranderen in bokkende,steigerende, rennende monsters die met ware doodsverachting zullen proberen hun trouwe baasje ernstig voor schut te zetten, tja dat kan natuurlijk??? Tinka niet hoor, die heeft dat niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:03

Nee, vandaag kun je echt niet; maar morgen WEL!!Eerst ff bakkie doen is niet erg hoor.

Prisca heeft gelijk dat ik nog wel 50 redenen kan verzinnen om wel op je paard te gaan zitten, komt vanzelf als je een tijdje niet rijdt.....
Het wordt een echte dressuurtinker hoor, en een springtinker, en een bostinker en een wedstrijdtinker. Enne knuffeltinker, poetstinker, aai tinker, bravetinker, soepeletinker,sporttinker.
Oftewel toptinker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:24

mwah, het is heel simpel hoor, paardje halen, poetsen, opzadelen op gaan zitten.

En bovenal: smoezenboek wegpleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:56

ja, we gaan ook longeerles geven.
Als het tenminste niet regent, de bak droog is, alles spullen er zijn, er niemand in de bak ernaast rijdt, het licht het doet, het niet te laat is enzovoort.

oliebol, nu doe ik het ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 14:08

Leuk idee, maar de enige actie die je van die van mij krijgt te zien is zijn stap, helaas moet nog even van de dokter.

Doe voorzichtig op de dijk, vetrouw op Sefja.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Belker, Binau, NinaCharlie, SentiBot en 131 bezoekers