Het moet! Maar toch!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Het moet! Maar toch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 14:11

Gisteren avond was het dan toch tijd. De keuring was geweest en het werd hoognodig tijd dat mams en veulen echt gescheiden werden. Zinnish is nu een half jaar bijna...drinkt nog steeds....tijd om groot te worden dus!

En je weet dat het moet en ik wil het ook zo, maar toch is het even met pijn in je hart hoor. Dan haal je Noor op en Zinnish blijft rustig in het land achter, denkende dat z'n mams straks weer gewoon terug komt zoals gewoonlijk......

En na het rijden ook, Noor ging naar boven. Ze dacht eerst wel fe...huh...snap um niet. Maargoed, Runnar liep ook mee dus we gingen wel. Eenmaal het steile stuk naar boven toe, toen wou madame wel....LEUK! Ik al beetje blij..denk dat is een triest gezicht minder.

Ook het land werd ingesjeesd...en meteen kwam er een ererondje door het land....oren naar voren. Hardstikke leuk! Magoed....toen begon het mindere...ze stond bij anderen in, dus jah, dan is het toch even de acceptatie! Ze liet zich flink opjagen, maar goed, dat hoort er dan weer even bij. Maar nu liep er een tussen die wist niet van ophouden. Hij joeg haar in een hoek en trapte haar inelkaar....tranen in mijn ogen!! En tergelijkertijd kwaad op beide....waarom trapt Noor nou niet fe terug....en waarom houdt Tim niet op als hij gewonnen heeft!?

Maar meneer hield helemaal niet meer op. Toen hij Noor met twee achterbenen vollop in d'r maag had getrapt was ik over de rooie. Heb in overleg (met de pensionhoudster en baas van Noor) hem apart in het stuk land ernaast gezet.....want Noor weer mee terug nemen was voor mij ook even geen optie!

Daarna ging het gelukkig weer beter. Nog wel even wat bangig voor de anderen en lichtelijk paniekerig waarom ze niet terug bij Zinnish in het land mocht, maja het is even slikken...Gelukkig waren de anderen wel heel aardig voor 'r. Ruun 'de vriend' stapte er heel rustig op af en bleef net zo lang in haar buurt totdat ze konden snuffelen....echt een troostend gezicht!

Zal straks weer even kijken hoe het is...hopelijk heeft ze geen plekken overgehouden van gisteren, maar het zou me niks verbazen! Ook Zinnish zal ik even begroeten, want heb geen idee hoe die heeft gereageert op het feit dat z'n mams niet terug kwam!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 22:04

Zostrakjes nog even wezen kijken. Zinnish had er geen grote ramp van gemaakt. Die zocht gewoon gezelschap bij de anderen!! Noor daarentegen staat te stressen...gelukkig niks van gisteren overgehouden op een kleine bult na, maar niet een zorgwekkende....

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, MyWishMax, Pantykous, Taucha en 81 bezoekers