AMSAMSAMS en Jura weer naar dierenambulance!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 10:32

Ik zag de titel en ik dacht: NIET WEER?!!
Hoe krijgen jullie het voor elkaar zeg? Is het ook telkens dezelfde weg waar het gebeurt? Het is echt heel erg maf aan het worden. Ik zet mijn geld op volgende week, want volgens mij gaan jullie er wel weer een paar keertjes heen....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:27

't zijn meestal vrijwilligers dacht ik bij de dierenambulance. Wij hebben er eens een keer eentje gebeld op zondagochtend om 6 uur 's ochtends omdat er een fret in de kelder zat. In mijn Thermolaars dus. Ik ben geen seconde van het beest weggeweest, want als hij m'n laars ging oppeuzelen had ik m opgepakt en zelf in een kooitje gestouwd. Dat mocht niet want die beesten bijten, maar ik had het gedaan! Met een bevroren kuiken of muis is hij toen in een val gelokt. Was wel een leuk beest, maar in mijn Thermolaars... mwah! Dit was dus een vrijwilliger, zondagochtend vroeg fretje vangen...
Wel apart dat het telkens in dezelfde buurt is. Misschien kunnen jullie gaan Sherlock Holmes-en om uit te vinden wat er daar loos is >;)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Esther_r20, LuckyReining, Marcato, Patriesje, Vlindy, Waratje en 122 bezoekers