AMSAMSAMS en Jura weer naar dierenambulance!

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 08:12

Ik moest nog aan je denken toen ik zelf afgelopen zondag een gewonde duif uit de berm plukte: 'Ik lijk Maartje wel!'. *LOL*

Eigenlijk zou ik net mijn vriendje een stukje van de mooie Twentse omgeving laten zien, maar ja, toen zag ik die duif zitten en die MOEST ik gewoon helpen. Dus hup, een jas erover (want hij liet zich niet vangen) en gelukkig stond er nog een kartonnen doos in de auto, van het oud papier. Duif in doos en ermee naar de plaatselijke post van de Dierenbescherming c.q. dierenambulance. Ik had daar ooit al een zielige wulp achtergelaten en nu dus een vleugellamme duif. Beestje had geen ring, had dus sowieso geen eigenaar.

Helaas heeft de duif het niet gered: ik belde de volgende dag en toen werd mij verteld dat ze 'm helaas moesten laten inslapen. Zijn vleugel was al te erg beschadigd. Nou ja, toch iig een goede daad verricht...

Maar volgens mij hebben jullie er gewoon een neus voor, jullie lijken wel iedere week een gewond dier te vinden! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie