Dagje Sixflags

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Dagje Sixflags

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 18:38

Ik moest natuurlijk de Goliath nog even uittesten.
En ik moet zeggen,in die 2 jaar dat ik er niet meer ben geweest is er veel verandert
We hadden alle achtbanen gehad,allemaal OK dan!
Ook hadden we nog wat andere atracties bezocht.
Op het laatst gingen we nog een keer naar de Goliath,het mizzerde een beetje toen we er net in zaten (eerste 2 meter) toen gingen we dus omhoog,en het begón met toch te plenzen !!!
Had hadden wij weer Boos! Toen we dus in de hal van de Goliath met de karretjes terug kwamen werd er hard geklapt Haha!
Erg gemeen,want wij moesten wel Verdrietig
Ik was dus helemaal doorweekt; mijn jas kon ik met gemak uitknijpen,en dan had ik het nog niet over mijn broek Haha!
Toen hebben we mijn moeder gebelt,en die heeft Daphne en mij opgehaalt.In de auto was het stervens koud.En wat bleek toen we thuis kwamen; ja hoor,hier had het gewoon niet geregent !!
Ik was dus helemaal nat,ik kan eigenlijk niet opnoemen wat niet nat was.
Zelfs mijn vest,die ik niet aan had tijdens de achtbaanrit (:P) was doorweekt.Pfff wat een dag,maarja de rest was toppie !!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG



Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 06:47

Ik ben idd in de Flying Dutchman geweest.
Toen was ik eigenwijs,en ik deed mijn gloednieuwe zonneklep op (had ik heel lang naar gezocht Haha! ) en hij vloog dus na een tijdje af,dat was minder Haha!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, Cowgirl83, KikiCelinevs, tienus63 en 119 bezoekers