AMSAMSAMS en Jura weer naar dierenambulance!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

AMSAMSAMS en Jura weer naar dierenambulance!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 01:22

Komen we terug van een avondje kermis, inmiddels kwart voor 2, moesten we mijn auto nog ophalen bij stal. We rijden naar huis, AMSAMSAMS is al een eindje voor, je ziet verder niets want overal is mist en is het donker... zie ik opeens een eendje op de weg liggen. Ik reed er langs maar besloot toch even te gaan kijken. Toen hij weg wilde lopen, viel hij steeds om, er was duidelijk iets mis. Dus ik bel AMSAMSAMS, ondertussen het eendje in mijn handen. Hoor ik een heel eng geluid uit de berm...snel in de auto gesprongen en deuren op slot. Haha!

AMSAMSAMS was een eind verderop stil gaan staan om ook even te kijken en zij vond ook dat ie maar naar de dierenambulance moest. Dus wij daarheen, leek er niemand aanwezig te zijn. Maar ik hoorde geluiden uit de garage komen en toen AMSAMSAMS op de deur tikte, kwam dezelfde meneer van de vorige 2 keren naar buiten.

Het bleek een mandarijneendje te zijn en hij is in ieder geval in goede handen daar. Die man zal wel denken dat wij dag en nacht op zoek zijn naar gewonde dieren ofzo, we komen nu zelfs al om 2 uur 's nachts! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 17:54

Leuke reacties! Lachen

Het was inderdaad 2 uur 's nachts. Haha!
Ik vraag me trouwens af hoeveel uur die man daar werkt, want hij is er áltijd, hoe laat we ook komen! *LOL*

Karin, jammer dat ie het niet gered heeft, maar iig heb je een goede daad verricht! Waarschijnlijk is hij nu op een fijnere manier doodgegaan.

Laui, de eerste 2x waren op dezelfde weg, dit was een zijweg hiervan, dus op een paar 100 meter afstand van de bewuste weg. Haha!

Cody, zou mooi zijn, ik ben nog op zoek! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 22:17

*LOL* Ja lachen, goed plan! Extreme duivel

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 21:14

Wij niet hoor! Schijnheilig Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Astrid_Brann, Berdien, Mark0919, rocky_1995 en 36 bezoekers