Fjordenkeuring Rolde

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 22:21

Yeah! Daar was ik ook! Mijn vriendin (vh Houwen uit Anderen) deed ook mee met 2 ruinen (Mibora is kampioen geworden). Haar vader (Koops) deed ook mee met 1 ruin (reserve-kampioen). En verder hielpen zij met de paarden van Reinders uit Anderen (zo'n beetje het grootste aandeel van de keuring, dus ook heel veel premies en bekers ed)....

Wat een pokkeweer anders! En idd die onweersbui midden op de dag.

Later stond ik nog te kijken bij de man met wiens Fjord ik in de menles rijd (Jansen uit Ter Aard), en we hoorden iedere keer al een paard te keer gaan op de trailer. Bleek die dus als sinds 11 uur daar alleen in te staan (het was ca 13:00). Had zich op een gegeven moment over de borststang heen weten te werken 9er door gezakt, onderuit gegaan, met zijn hoofd buiten de trailer. Lag dus helemaal klem... Eigenaar was er gelukkig vlug bij, die heeft het tussenschot eruit gepleurd. Ik heb geholpen hoofd terug te duwen. Toen met een man of 4 dat paard languit in de trailer gelegd. Na ca 5 minuten stond ze op, liep volkomen normaal (mischien ietsjes bezweet) de trailer af.... Het arme beest, zal wel flinke spierpijn hebben morgen...

Maar zou je zulke mensen dan ook niet? Wie laat zijn paard ook zo maar 2 uur op de trailer staan (terwijl er buiten zoveel interressante dingen gebeuren)?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, brittms, Caoilfhinn, ElinaSK, Inney, Kimm4, Lente, lina1998, MaanNaam, Muga, NorwayFjord, Snoopysnoep, Tieme, Vagabondo, xRoossie95 en 89 bezoekers