Jaaa, Lotje gescand en drachtig!! + foto Zotje ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Jaaa, Lotje gescand en drachtig!! + foto Zotje ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 12:57

Vanmorgen zijn we met Lotje weer naar de hengstenhouderij geweest om haar te laten scannen op 18 dagen dracht. Ik had er een slecht gevoel over, ook omdat het vorige keer mislukt was.

Ik had de 18 dagen niet gereden en haar helemaal vertroeteld en het heeft geholpen!! Haha!

Ze is drachtig!! Lovers

Dit viel me 100 procent mee want ik was al van plan haar gewoon weer mee naar huis te nemen als het niet gelukt was en volgend jaar verder te gaan.

Ik moet op 30 dagen weer terug en nu maar hopen dat Zotje blijft zitten.

Hier is hij of zij dan: Cheese!

Afbeelding

Grappig eigenlijk dat al het genetische materiaal nu al bepaald is. Dus het geslacht, kleur, aftekeningen, karakter. En nu 11 maanden wachten tot we het kunnen zien.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-03 18:36

Thanx allemaal!!

Ja inderdaad, Zotje wordt een Ferro x Balzflug x Pion x Amor.

Niet zeggen dat dit een zelfmoordactie is, ik weet het.... Knipoog Ik durf de gok wel aan. Tong uitsteken

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annash, DenieesB, djodjodjo, Esmee_RS, Faya__, Ik_is_Ik, Paloma_Janet en 97 bezoekers