morgen keuring!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 20:36

Morgen gaan we met Spot naar de Welsh keuring van de WPCV.. Haha! heb er heel veel zin in, maar het is toch ook wel spannnend...aan de hand doet ze mee bij het sportregister, merries van 4 jaar en ouder, onder het zadel met mijn mams bij de pony's van 1.38 en hoger. Vandaag hebben we haar manen en staart gewassen, toen 2 uur bezig geweest met invlehten, wat ik blijkbaar toch nog ene beetj moet oefenen..Alles er dus weer uitgehaald want het zag er niet uit,werd ik niet echt vrolijk van moe'k zeggen Frusty Boos! maar ja,ze zag er uieindelijk toch mooi uit, nu morgen om half7 op Gaaaap om de laatste dingen te doen en naar hteren te rijden..wish me luck!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:24

Heel veel geluk morgen , wie staan er te jureren, weet alleen dat bij de A's en B's Nina Cleyton staat . Nina Clayton fokt hoofdzakelijk schimmels.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:49

Veel succes en laat je ons de uitslag nog even weten.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:16

veel suc6 morgen en zet je alsjeblieft ff een verslag neer van hoe het is gegaan.Ik ben benieuwd,het zal vast wel goed gaan!

Liefs layla d

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:09

Is het toch nog gelukt met het vlechten gister?
het zag er zo moeilijk uit, we zijn maar snel weer gegaan Haha!
Hopelijk heeft ze gewonnen van AL haar tegenstanders *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 15:28

en hoe is het gegaan Verward
ikke heel benieuwd


GR marjolein

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 17:01

Waar was die keuring? Niet toevallig in heteren (GLD)? Bij manege de Fruithof? Want daar was vandaag ook een keuring, voor welshjes, en toen was ik op de manege, heb nog heel lang zitten kijken naar al die Lovers en Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl welshjes, die waren echt zoooo tof!!

Gr. PG

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 11:29

Wie weet wie er kampioen is geworden bij de A's??
Wil dit heel graag weten.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-01 21:25

Nou het is superrrgoed gegaan, we kwamne thuis met 5 lintjes en 2 bekers *LOL* Schijnheilig
lint1: beste van de merries en ruins van 4 jaar en ouder van het sportregister(SPR)
lint2:beste volwassen SPR, ook 1 kleine beker
lint3:beste SPR, ook een grote beker
lint4: derde onder het zadel bij de pony's van 1.38 en hoger
lint5:aandenken omdat de Welsh Pony&Cob society 100 jaar bestond *LOL*
aan de hand ging het dus goed, ze was echt braaf alleen in de ereronde heeft ze voor het eerst van haar leventje echt gesteigerd...die lintjes waren wel errug eng! We moesten tegen ene heel eluke valk, wel beetje iel, maar heel lieve/mooie pony, aardig meisje ook, een donkerbruine errug mooi pony, mett rotmensen, elke keer als mijn mams met Spot voorbij kwam riepen ze dat mijn mooie meisje lelijk was!tss.. Boos! en tegen een erg..aparte vos *LOL* die vond ik niet mooi, en de jongen die erop reed was ook veels te groot. Ze heeft ze er dus allemaal uit gelopen. onder het zadel ging minder want ze was, zoals de jury 'too young and too green'.
Het was idd op manege de Fruithof, misschien heb je Spot wel gezien PG!Het vlechten is niet gelukt Boos! mijn moeder vond het niet mooi genoeg dus meost ik het er na 2 uur allemaal weer uithalen Frusty