India is verhuisd!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:16

Gisteren hebben we haar opgehaald met de trailer. Ik was zelf best gespannen hoe ze de trailer in zou gaan, had het wel geoefend van te voren, maar ja weet maar nooit. Maar goed, mevrouw liep zo de trailer in Haha! Toen we onderweg waren werd ze wel erg onrustig, maar ging niet echt lopen draken in de trailer. Toen we in Bentelo waren, heb ik haar uit de trailer gehaald en op stal gezet. Het was net tussen de middag, dus heb de andere paarden gevoerd Vork en india ook een klein beetje gegeven, mar ze wilde alleen maar het hooi. Daarna heb ik haar eventjes gewassen, want ze kwam natuurlijk recht uit de wei, en was echt helemaal goor, ik had een bruine, i.p.v. een vosje Haha! Ook daarnij (vreemde omgeving, vreemde paarden, vreemde geluiden, vreemde wasplaats) was ze heel braaf, alsof ze nooit anders gedaan had. Toen ze droog was is ze in de wei geweest. Ik had verwacht dat ze helemaal gek zou worden, dat ze haar vriendjes miste, maar ze was juist weer heel rustig, ging ff bij de buurpaardjes thee drinken Haha! en weer verder grazen. Gisteravond moest ze wel erg druk zijn geweest in de stal. Vanochtend heeft ze lekker lang in de bak gelopen, en vanmiddag voor het eerst in de stapmolen (op advies DA). Was natuurlijk errug wenne, maar na een tijdje had ze het wel door. En 's middags nog maar ff over het terrein gewandeld, en nog ff lekker gepoetst Haha! En ze heeft een nieuw halster gekregen Party!!
Ach ja, ik wilde eigenlijk alleen maar ff vertellen hoe braaf ze wel niet is, en dat ik nog steeds heel blij met haar ben! Iedereen zie toen ik een veulen wou dat ik dat nooit een keer vol zou houden, maar elke keer dat ik haar zie wordt ik weer trotser! Lovers

Nou ja, dindsdag komt de DA naar haar kijken, en ik hoop dat ze snel weer naar haar vriendjes toe kan!



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 20:45

Manda: ze loopt niet helemaal regelmatig, en daarom heb ik haar verhuisd, naar de kliniek waar ikzelf ook werk. lekker makkelijk dus Haha!
Enne, ineke: die heeft ze al gehad hoor Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, Esther_r20, IASCrawler, IzAw, Kalea, MeesMo, Noor17, petraaken, sasja0705, Texas02, Vagabondo, zonnetje1903 en 148 bezoekers