Ff uit de wei gehaald...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 17:52

Ik had Fauve, die eigenlijk perse elke dag bereden moet worden omdat ze zoveel energie heeft, even uit de wei gehhaald om het zadel van Ontario op haar te passen. Dat was veel te groot, khad het kunnen weten natuurlijk Scheve mond\ . Ze was vreeeeeselijk zenuwachtig aan het doen, ik kon ze gewoon niet normaal vastzetten en borstelen. Ik was dat al snel zat, ik ben nl een beetje ongeduldig. Daarom ben ik maar een paar rondjes door de bak gaan lopen met haar, dan kon ze daar ook een beetje aan wennen. Lachen Dat ging aardig goed, alleen als ze ergens van schrok, ging ze meteen op mn tenen staan... Boos! en die zijn al niet zo lang Extreme duivel . Okee, toen ik 3 rondjes gelopen had, heb ik haar ff een klein poosje laten draven aan de longeerlijn, dat ging ook okee. Ze luisterd perfect naar de stemhulpen! Da's alweer een pluspuntje }> . Ik wil toch zsm gaan rijden, anders is het wwarschijnlijk net zo'n rodeostier! Dus ikke snel divoza gebeld wanneer ze langs konden komen voor een zadel, maar dat was pas 2 oktober voor ze langs konden komen!!! Boos! . Dat duurt dus veel te lang. Daarna maar ff horselover gebeld, maar datw as ook pas woensdag dat ze konden. Dus...zucht... ga ik zelf maar naar de ruitersportzaak hier in de buurt. Ze hebben daar helaas niet zoveel keus... Boos! . Wordt waarschijnlik een wintec 2000 dressuur.

Groetjes, Daniƫlle Party!!

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:01

Kun je niet zonder zadel rijden? Of word het dan rodeo *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:23

dat is misschien niet zo verstandig als je een paardje niet goed kent en niet goed weet wat die doet...lijkt mij Verward

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:48

Tja je kunt hem ook van te voren 'moe' longeren...

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 20:08

Je kan haar erg goed zonder zadel rijden, zelfs langs de weg, zei het meisje wat erop reed, maar aangezien ik nog nooit zonder zadel op haar gereden heb... Haha! . Maar ik heb intussen een zadel, een Wintec Pro. Alleen ff looken offie past... denk het haast wel, want hij is best breed dat zadel.
Ff over dat longeren, als je haar 2 uur longeert, is ze nog niet moe Haha! wat een conditie he!!! Clown

Mzzl, Daniƫlle Party!!