Familie van een paard dat ik rijd loopt internationaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:46

Leuk is dat hè, die familiesuccessen?

Mijn rampenplan Haha! *LOL* Kaminka heeft ook allemaal broers en zussen, neven en nichten die het super doen in met name de springsport.

Kom je een paard tegen waarin de naam Minka zit: gegarandeert familie: Dominka (Janny Horsey) Limminka (ben ff de naam van de ruiter kwijt), Usminka en Bruminka (beiden moeders van goedgekeurde zangersheide hengsten Iowa Z en Olympic W).
Geminka is weer de moeder van de goedgekeurde dekhengst Kelvin die het ook leuk doet.

Al met al vind ik het errug geinig om een paard met papieren te hebben om zodoende familieleden te achterhalen en te volgen. Kaminka zelf is niet zo'n ster.... Ach uitzonderingen moeten er ook zijn, en ze heeft ook alle pech van de wereld gehad, dat scheelt ook. Wie weet had ze bij de juist ruiter.... Mwah, denk het eigenlijk niet! Maakt niet uit, ik ben blij met haar! *LOL*

Succes met je toppertje!



Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 12:24

Mytens: ik ben ook idolaat van Libero H! Echt een superdier!

Frans bloed stond altijd garant voor een duikboot met zeer harde mond, schijnt tegenwoordig echt wel verbeterd te zijn, als ik me niet vergis! En springen kunnen ze!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 15:19

Aha, dus daarom ik Kaminka ook buikig? Vanwege haar inderdaad vrij korte rug! Haha! *LOL*
Dit is de dame in kwestie (KWPN met Gelders, Gronings, Engels Volbloed, Arabisch, Holsteins en Trakhenerbloed, een vuilnisbakkie dus!)

[img]../upload/123/mvc-kamstand.jpg[/img]

Over het verhaal dat frans bloed duikboten en harde monden geeft: is niet mijn mening hoor, dit verhaal gaat gewoon in de rondte. Ik zie ook zat KWPN-ers met hetzelfde probleem: de mijne! Zit wel Selle Francais in... zou dat het excuus zijn?

Goh, dan heb ik al 2 excuses; 1 voor de buikigheid, 2 voor de harde mond.

Tja, een paard is een paard en een fries of een gelder met duikbotenmodel zal je niet gauw tegenkomen, maar verder? KWPN en Selle Francais is net als BWP toch een mengsel van div. rassen, waardoor je hele grote verschillen krijgt qua bouw.

De een heeft een mooie hals en de ander wat minder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Isa_Sofie, Manadeluca, miicchhellee en 91 bezoekers