Verslag Zomerinstructieweek

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:45

Heey!! Die week was ik er ook.. Heb vandaag alleen maar geslapen Tong uitsteken Was beetje moe! Met Lars heb ik 's middags nog wel een keuzeles gisteren gedaan maar een halfuurtje of zo.. Was nog wel even leuk dat crossen!! En dat met die friezen (waar ik dus ook bij hoor) was meer van 2 lui (super echte friezen) die niet bij ons lagen. Onze kamer ging gewoon gezellig meedoen!! eCHT LACHEN JOH!! Alleen er was ook iemand bij ons heel erg ziek.. Echt sneu. Vorig jaar had ze dat vanaf maandag al en nu gelukkig pas donderdag.. Dus misschien volgend jaar niet meer!! En ik heb die foto's ook nog besteld.. Sta er ook een paar x op!! Wel leuk!! En muiel, kstond ook bij jou in diezelfde stal, helemaal vooraan bij de spuitplaats. Nah ja, misshien tot volgend jaar dan maar weer!!

Groetjes Hester van Kamer D *LOL* (Alias kamer DE FRIEZEN)

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie