Loki is verhuisd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 16:37

Ja mensen....het ging helemaal niet bij thuis. Iets dat ik niet had verwacht. Het is 1 grote modderbende geworden, het ziet er echt niet uit.
En dat is helemaal niet goed voor de castratie die morgen plaatsvind.

Vandaag hebben we Loki verhuis naar een super groot weiland!!! (valt wel mee hoor, maar voor hem super groot)
Trailer opgehaald. Loki liep netjes achter me aan naar de trailer.
Ik liep de trailer in en:.........
LOKI LIEP ZO ACHTER ME AAN DE TRAILER IN!!!

Wat heerlijk zijn die fjorden toch he?

Mijn vader kwam even later buiten en die zei: nou, dan zullen we Loki eens de trailer inhelpen.
ikke: ooooooohh, die staat er al lang in!
HUH?!?!

Toen kwam een meisje (die ik net een paar keer gesproken heb) die hier in de straat werkt nog even kijken naar Loki. Zij zit ook in de fjorden.

!!!! Krijg ik zomaar van haar een nieuwe *dressuurzweep
* hengstenketting (zwart)
*een heel mooi zwart halster van Kieffer, zo'n brede, helemaal nieuw!!!

"dat is gebruikelijk dat mensen elkaar een kado geven als je voor het eerst een eigen pony hebt gekregen"
wowie.....was echt wel gaaf

We waren er, Loki eruit, Loki in de wei...

wauw!!! hij ging showen joh!! Staart de lucht in, neus in de lucht, en zo mooi draven....zucht
Ik kreeg tranen in mn ogen toen ik zag hoe gelukkig hij daar is.
Hij kwam nog naar het hek toen ik hem riep.
Het is allemaal prima geregeld daar.
Loki blijft daar 6 weken en daarna gaat hij naar Frans (voorgoed hoop ik)

Morgen word hij gecastreerd en ik ben daar erg zenuwachtig voor (heb nare verhalen gehoord)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:39

heeeeeel veel succes morgen. Ik zal duimen voor je *LOL* .

Er worden per jaar zoveel paarden gecasteerd en ja helaa shet gaat wel eens fout. Maar dat kan altidj gebeuren. Hij kan vandaag ook vallen en een been breken. Blijf positief het komt vast goed. Party!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:08

Oh spijtig van dat castreren , waarom doe je het,(ik heb altijd een hengst gewild). Mijn paardje staat normaal in de winter altijd bij mijn oma op de wei maar als het dagen regent staat de wi altijd onder water Frusty en dan moet ik mijn paard ook altijd ergens op pension zetten, vervelend He?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:35

heeey mooi zeg liep hij weer zo in frans 's trailer? braaf paard zeg! betekend ook dat je vader niet onbenullig rijd Lachen

zal mij benieuwen als ie naar Frans komt wanneer is dat ongeveer???

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:50

Wat gaaf Gerdien dat jij en Loki zo blij zijn Lovers

Wees maaar niet zo zenuwachtig hoor voor de cateratie.....je zal zien dat het allemaal erg meevalt Knipoog
Maar ik kan jou gevoelens heel goed indenken hoor.......heb een paar maanden geleden hetzelfde doorgemaakt.
Het is met een half uurtje klaar, en blijf maar positief denken.........want als het heel risicovol zou zijn dan zouden ze het niet in het land doen.
Je moet er wel ff een tijdje bij blijven hoor, totdat hij weer helemaal stevig op de benen staat.....

Geef hem morgen maar een hele dikke knuffel van mij Knipoog
Sterkte meid.....en echt alles komt goed Knipoog

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 18:02

Fijn dat jullie zo blij met elkaar zijn! ik duim voor je dat de castratie soepel verloopt (zal vast wel)

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:32

fijn dat het zo goed gaat en jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden Lovers !!
En het is natuurlik ook harstikke leuk leuk als hij zo blij is met zijn wei en zo loopt te showen kan je nog trotser op je beessie zijn Cool
veel succes morgen het zal wel meevallen!