Met z'n 2en door 1 deur???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Met z'n 2en door 1 deur???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 17:03

Des en haar stalmaatje hadden weer eens wat.

Ik had ze naar buiten gelaten, en dan blijven ze altijd eerst voor de stal staan grazen. Ik mest dan de stal uit, en jaag ze vervolgens het land in. Ik was in Des d'r stal bezig, toen ze beiden erachter kwamen dat ze toch nog wel even op stal wouden kijken. Nerd Willen ze met zijn 2en tegelijk Touties stal in. Je raad het al: ze komen klem te zitten! Ze proberen eerst nog door te drukken, maar ik kwam zwaaiend met de schep op ze af ~~}> (wat moet je anders?) en ze gaan tegelijk weer naar achter. Staan ze mekaar (en mij) schaapachtig aan te staren... Ziek Vervolgens draaien ze zich om en gaan verder grazen.

Hebben jullie ook van die domme knollen?


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 21:21

Ze lopen normaal wel vaker in en uit, en da's geen probleem. Soort van loopstal zeg maar. Ze gaan ook altijd zonder halster het land in (is maar 10 meter van stal, en ze kunnen daar toch geen kant op..... t is afgezet met lint)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 22:15

Ik stond dus bij des op stal de mest in te laden.... Kon er dus niet tegen grijpen. Op zich is het ook geen probleem als ze met z'n 2en op 1 stal staan, maar met z'n 2en door 1 deur, past nog steeds niet.

Ben Des wat dat betreft ook aan het heropvoeden. Als ik haar heb gelongeerd haal ik de lijn er pas op stal af, dius ik moet als eerste de stal in. Is ze het ook lang niet altijd mee eens Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Bielsje, Lanoca, petraaken en 131 bezoekers