Afstammelingenkeuring Paddox

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 15:56

Vandaag om drie uur was de afstammelingenkeuring van Paddox, de droomhengst waar ik mijn merrie mee heb laten dekken. Wat heb ik daar lopen kwijlen zeg!!! Kwijl Het was dus op de Nieuwe Heuvel in Lunteren, waar ik vlakbij sta en ik dus ook woon.
Ze lieten eerst tien veulens zien die geprikt waren door het KWPN zelf, wat een schitterende veulens!!! Ik vond ze bijna allemaal mooi, en bewegen dat ze konden. Voor zover ik het kon zien met een supergebruik van het achterbeen. Daarna nog vier veulens die door de hengstenhouder zelf waren uitgezocht, nog vier PLAATJES Kwijl !!! Wow....Ik ben zo benieuwd wat de hengstenkeuringscommissie van deze veulens zegt en hoe het afstammelingenrapport er dus uitziet... Eén ding wel: stuk voor stuk hoofden met uitdrukking erin, mooi modellen, veel beweging en mooie kleur en aftekeningen....vind ik dan Knipoog . Kan niet wachten tot april!!!!!!!!!
Vergeet ik het belangrijkste bijna: de droomhengst zelf die nog eens super door de baan ging...Wat een prachthengst is het toch ook!!! Ik kan er uren naar kijken, maar wat een karaktertje!!! Paar keer steigeren hahaha, de donder. Reservekampioen PAVOCUP 2001.....is niet niks! Veulen, groei nou 'es wat sneller!!!Ik kan niet meer wachten, wil weten of je op je pappie lijkt met de kuren van je schat van een mams!!!
_________________
It's a plane....!!!
No, it's a bird....!!!
NO, IT'S SUPERJURGA!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-04 17:01 ]</font>


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 18:58

mooi zo, tante Bep!!!! Ik kan ook al niet meer wachten en idd, Ulft bloed!!!! Alleen wordt dit mijn eigen Favoriet hahaha. Ik kan alleen maar hopen dat mijn veulen ook zo'n plaatje wordt...*zwijmel*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 11:03

JJJJaaaahhh, Mytens en Pris bij mij meeten!!! Paddox in het eggie zien is echt niet verkeerd!!!!!!!! Kwijl Kwijl Kwijl En Prsi, als er één hem inlaad....ben ik het!!! Knipoog Me love Paddox!!!!! en ja, ik kan jullie zo meenemen de hengstenstal in, dusse......

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 11:19

wheeeeeeehh, dan blijf ik zo alleen achter.....mag ik dan ook een stukkie op mijn droomhengst Mytens????Mara je mag echt een keer hier langskomen hoor, dan zal ik hem weleens irl showen! Kwijl.......
veulens hadden btw erg veel de kleur van de moeder..........

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 13:46

Mytens, ik bedoelde de hengst niet, maar jou gek!!! Hahaha, ik wil gewoon ff op Paddoxje zitten hahahaha. Maar ja, wie staan er nog meer? Eeen haflinger waarvan ik ff de naam kwijt ben, Neron, Palousa-Santos, Respect, Ed King Hill NH, Lolke , Liekele, Sape, (friezen, hoe kan het ook anders bij de NH) , Sjapoer, Prins abdullah Nomar van het OOsterveld, Bachelor NH, Neapolitanao Capriola F., Ferrari en hoe heet die TCN Partout ook alweer??? Nou ja, veel dus....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 07:44

Whehhhh, Mytens, je vergeet een letter, ik ben JURGA en Maartje is JURA!!! Maar maakt niet uit hoor.... kom je hem echt een keertje bewonderen in Lunteren en boktmeeten met mij?????????? Lijkt me gezellie!!! Party!! Kun je samen met mij gaan Kwijl om zijn koppie....en de andere hengsten niet te vergeten....
O ja, ikben erachter, weet het weer, de TCN Partout heet Parlando NH.
MYTENS: JE MOET ECHT NAAR LUNTEREN KOMEN MEETEN!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 08:04

Ik kan best vaak hoor, zolang jullie maar bij mij komen, kunnen mijn ouders ook niet zeuren Haha! Joepie, Pris en Mytens komen bij mij!!! Gezellie!!!! Clown haha, volgens mij is paddox best vaak gewoon op stal hoor, of er moet ergens een grote wedstrijd zijn... maarre...weet nog wel iemand die wel wil komen voor Mytens....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 08:24

maarten, die had het erover dat jullie eens na een topic nog ff hadden lopen pb-en en hij is benieuwd naar jou..... Maarten is een heeeeeellllllllll klein beetje een vreind van mij, hè Maarten, nu natuurlijk niet meer aangezien hij me bij de slangen wil gooien in Artis! Maar mytens, zeg jij maar een datum!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 08:37

Oops, bijna een chat, maar.....Mytens....zie het maar, ik hoor het wel van je! Haha! Heb er nu al zin in, want ik kan Paddox niet vaaaakkkk genoeg zien.... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, sterregoud, Tieme, vilheide en 26 bezoekers