Waarom ik geen wedstrijden rij.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 16:55

Nou, het kan wel heel gezellig zijn op wedstrijd hoor. Als het mooi weer is en er zijn veel mensen die je kent. MAar gottegot wat een poppenkast je er voor over moet hebben. Je moet je paard wassen en vlechten en zo enorm veel mee sjouwen, je bent er een heel weekend mee kwijt. DAt zoek ik ook niet hoor. Vandaar dat ik ook maar heel zelden start. En het kost tegenwoordig nog allemaal een hoop geld ook. Net alsof het gewoon op mijn rug groeit......... niet dus.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:03

sja, ik wil geen mensen afgunstig maken hoor, zoals sjuimpje dat blijkbaar ongewild doet Knipoog , maar hier in het donkere zuiden is het nu eenmaal gezelliger en beter. Dat zal verklaren waarom Kawa, REnske en ik niet klagen over haat en nijd en gebrek aan gezelligheid! Haha!

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:42

mensen moeten zelf weten wat ze doen. Er zijn mensen die denken alleen maar aan wedstrijd rijden en zijn alleen daarmee bezig. DAt vind ik wel erg. voor het paard dan met name. Een heel eenzijdige manier van omgaan met je paard. Het paard als middel om te scoren, zeker nu je nog meer wp nodig hebt om hoger te komen. Ik rij een beetje wedstrjiden, spring een beetje, dresuur een beetje en rij een beetje buiten. En ik wil ook nog eens gaan mennen. Ik ben weer een mens die heel veel afwisseling nodig heeft. Wil alle kanten van de paarden belichten. Echt alles.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Vagabondo en 130 bezoekers